پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۸

همکاری کتابخانه امام رضا (ع) و جامعه ورزشی شهرستان سبزوار برای اجرای جشن‌های دهه کرامت

مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) با جامعه ورزشی شهرستان سبزوار برای اجرای جشن های دهه کرامت همکاری می‌کند.

به گزارش آستان نیوز، علی جانفزا رییس مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار با مجید نصرالله زاده رییس  جدید اداره ورزش جوانان شهرستان سبزوار برای برگزاری جشن های دهه کرامت دیدار  کرد.

نصرالله زاده در این دیدار ضمن اشاره به برگزاری دو برنامه ورزشی با موضوع دختران آفتاب همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و همایش پیاده روی خانوادگی در دهه کرامت خواستار همکاری مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) در بخش فرهنگی این برنامه ها شد.

 رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار از مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) سبزوار برای توسعه فرهنگ  دینی با احیای امر اهل بیت(ع)، ترویج فرهنگ و سیره رضوی در شهرستان سبزوار و نگاه مثبت این اداره به فعالیت‌های ورزشی قدر دانی کرد.

وی با اشاره به اهمیت برداشت فرهنگی از فعالیت‌های ورزشی خواستار همکاری دو جانبه بین دو اداره برای رشد توسعه فرهنگ دینی در شهرستان شد.

در ادامه علی جانفزا ضمن تبریک انتخاب شایسته مجید نصرالله‌زاده به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار بر لزوم اجرای برنامه های ورزشی در جشن های دهه کرامت تاکید کرد. 

 وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان نقش مهمی در توسعه فرهنگ دینی در شهرستان دارد. یک قسمت از این برنامه های فرهنگی  ورزش جوانان را به خود اختصاص می دهد. برگزاری فعالیت های ورزشی ضمن ایجاد نشاط و شادابی، در رشد و توسعه فرهنگ دینی در شهرستان سبزوار نقش بسزایی دارد.

در پایان جانفزا با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی مهدالرضا و اوقات فراغت توسط مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا (ع) در شهرستان آمادگی خود را برای برپایی بیشتر این کلاس ها در مناطق حاشیه نشین و روستاهای شهرستان اعلام کرد.

گفتنی است از ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد فرخنده حضرت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی