پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۸

آیین تکریم از ۸۰۰ معلم مدارس امام رضا(ع) برگزار شد / قدرشناسی از معلم، ارج نهادن به ارزش ها است

آیین بزرگداشت هفته معلم و تکریم معلمان مدارس امام رضا(ع) در قالب اردویی فرهنگی تفریحی طی دو روز 16و 17 اردیبهشت‌ماه به تفکیک بانوان و آقایان و با حضور فریدالدین حداد عادل رییس هیئت مدیره، مدیرعامل و معاونین بنیاد فرهنگی رضوی در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) برگزار شد. 

در این مراسم که با حضور و تقدیر از ۸۰۰ تن از معلمان و همکاران مدارس امام رضا(ع) برپا شد، مهمانان مدعو از ویژه برنامه‌های فرهنگی و تفریحی متنوع تدارک دیده شده استفاده کردند. 
در حاشیه این مراسم، سیدمحمدصادق علی پرست مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته معلم و تجلیل از مقام شامخ معلمان، اشاره‌ای به اقدامات و برنامه‌های صورت گرفته و چشم انداز پیش روی مدارس امام رضا(ع) داشت و تصریح کرد: قدرشناسی از زحمات و همیت جامعه معلمان و همه تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت، ارج نهادن به کمالات و ارزش‌هاست. از این رو قدردانی و تقدیر از مقام و منزلت معلمان، وظیفه همه آحاد جامعه است. 
 

آیین تکریم از ۸۰۰ معلم مدارس امام رضا(ع) برگزار شد


دکتر فریدالدین حداد عادل نیز در بخش دیگری از این مراسم فرهنگی نیز با حضور در جمع معلمان مدارس امام رضا(ع)، بر ارزش خدمت در مجموعه منتسب به آستان مقدس امام علی بن موسی الرضا(ع) تاکید کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی