پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران صورت می‌گیرد؛
۱۴۰۳-۰۲-۱۸

دیدار مجدد 200 اثر پر مخاطب به‌نشر در نمایشگاه کتاب 

انتخاب نوع آثار و کتاب های پرمخاطب در نمایشگاه کتاب می تواند معیاری برای سنجش ذائقه مخاطب باشد، انتشارات به‌نشر با نگاهی به آثار پرمخاطب در سال  1402، آثار برگزیده جشنواره‌های مختلف و آثاری که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب سال گذشته بیشترین متقاضی را داشته به استقبال سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌رود. 

سرپرست انتشارات به‌نشر در این باره گفت: در ماه‌های گذشته با برنامه ریزی صورت گرفته، رصد بازار و در نظر گرفتن سلایق مخاطبان، حدود 200 اثر پرفروش به نشر ویژه عرضه در نمایشگاه تجدید چاپ شدند .
وی افزود: به‌نشر با تجدید چاپ آثار خود در موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی، به نیاز مخاطبان در این زمینه هم پاسخ داده است و آثاری همچون مجموعه "مهارت ها" مانند «مهارت های مقابله با خشم»، «مهارت خویشتنداری جنسی» و «مهارت مقابله با اختلافات زناشویی» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌کند. 
سرپرست انتشارات به‌نشر نیز از ارائه رمان های پر مخاطب دینی در نمایشگاه کتاب اظهار کرد: سبد رمان‌های دینی به نشر با چند عنوان جدید تکمیل‌تر از گذشته شده و رمان هایی همچون «به امید دیدار»، «صادقانه»، «مردی که همه چیز می دانست» و «به دنبال ماه»، برای نخستین بار فرصت دیده شدن در نمایشگاه را دارند. این رمان‌های دینی در کنار سایر کتاب‌های پر فروش این مجموعه همانند «دعبل و زلفا»، «مرا با خودت ببر»، «اوسنه گوهرشاد»، «آبی ها» و «غریب قریب» مجموعه ارزشمندی در حوزه "ادبیات دینی" را پدید آورده‌اند.
فرزانه به جایگاه ویژه رمان‌ها و آثار با موضوع ادبیات پایداری، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در تولیدات انتشارات به‌نشر، اشاره کرد و افزود:  مجموعه‌ای از این آثار نیز در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شوند. روایت نگاری‌هایی همچون «لیلی منم»، «خانوم ماه» و «به وقت اردیبهشت» و «شعر مقاومت خراسان»، در کنار سایر کتاب‌های زندگینامه و خاطرات شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم قفسه ادبیات پایداری به نشر را تکمیل کرده‌اند. در این دسته موضوعی اثر شاخص «تروریست‌های یهودی» در نمایشگاه کتاب رونمایی و معرفی می‌شود. 
وی یادآور شد: با توجه به ضرورت توجه به موضوع عفاف و حجاب و خانواده علاوه بر آثار چاپ شده در سال‌های گذشته همانند «شبحی در پشت بام»، «مادرانه»، کتاب چاپ اولی «جان فیروزه جان» در این دسته موضوعی نیز رونمایی می‌شود.
فرزانه تاکید کرد: امسال 31 کتاب صوتی نیز در نمایشگاه ارائه می‌شود. همچنین 102 عنوان چاپ اولی داریم که برای نخستین بار در نمایشگاه عرضه می‌شوند.
به گفته سرپرست انتشارات به‌نشر، با توجه به ایام با سعادت دهه کرامت و تقارن ولادت حضرت رضا (ع) با نمایشگاه کتاب تهران، مجموعه کاملی از کتاب های رضوی در قالب‌های متنوع رمان و داستان، فلسفه و آداب زیارت و امام شناسی برای گروه های سنی مختلف ارائه میشوند. «بیدارم کن»، «راز آن بوی شگفت»، «اعترافات غلامان»، «من ضامن»، «ستاره من»، «ماه غریب من»، «موقف»، «آبی ها»، «غریب قریب» بخشی از داستان‌ها و رمان‌های رضوی ارائه شده در نمایشگاه است. علاوه بر این آثار متنوع رضوی کودکانه همچون مجموعه چهل جلدی «سلام بر گل نجمه» نیز در نمایشگاه  کتاب عرضه می‌شود. 
 گفتنی است، انتشارات به‌نشر با ارائه 782 عنوان کتاب در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب شرکت می‌‌کند. سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه همزمان با ایام دهه کرامت با تمهید ویژه‌ای در مصلی امام خمینی (ره) به صورت حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی میزبان حضور کتاب دوستان است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی