پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
۱۴۰۳-۰۲-۱۸

مراسم تقدیر از اساتید کتابداری مشهد برگزار شد

جلسه تقدیر از اعضای هیأت علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی (کتابداری) دانشگاه فردوسی مشهد صبح دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در باشگاه مفاخر و پیشکسوتان دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، این نشست به همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه پیام نور، سازمان اسناد و کتابخانه ملی، نهاد کتابخانه‌های استان خراسان و انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی خراسان برگزار شد.
در این نشست دکتر سید عباس مرجانی مدیر فعالیتهای داوطلبانه و خادمیاری سازمان کتابخانهها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، بر اهمیت راهبردی علم اطلاعات و دانش‌شناسی تاکید کرد و کتابداران را روح و جان کتابخانه دانست. 
مرجانی تداوم ارتباط فکری و علمی اساتید این رشته با دانشجویان حتی بعد از پایان تحصیلات را نمونه‌ای از دانش و بینش اساتید والای کتابداری عنوان کرد.
این نشست با سخنرانی صمیمانه استادان پیشکسوت گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی در جهت انتقال تجربه بین چندین نسل از استادان و دانشجویان آنها و همچنین پخش پیامهای صوتی و تصویری اساتید دانش علم اطلاعات و دانش‌شناسی و نیز دانشجویان موفق اساتید در داخل و خارج کشور ادامه یافت و سپس از استادان پیشکسوت این رشته قدردانی شد. 
مراسم با تقدیم هدایا و ثبت این لحظات خاطره‌برانگیز و به یاد ماندنی با عکس یادگاری شرکت‌کنندگان پایان یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی