پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۸

هم‌سفرگی کارگران و پاکبانان در ضیافت رضوی شهر خرم‌آباد

در سالروز شهادت موسس مذهب تشیع حضرت امام صادق (ع) و همچنین روز جهانی کارگر، ۷۰۰ کارگر، پاکبان و پارکبان، هم سفره رضویان شدند.

حجت‌الاسلام متقی‌نیا مدیر کانون‌های خدمت رضوی در گفتگو با آستان نیوز از لرستان گفت: خادمیاران و یاوران رضوی با همت کانون وقف و نذر در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، به منظور تکریم جایگاه کارگران، پاکبانان و پارکبانان گرامی شهر خرم آباد با تهیه غذای گرم، میزبانی رضوی را در سطح شهر برپا داشتند.
وی بیان کرد: پیامبر رحمت (ص) فرمودند: «كسي كه سه نفر از مسلمانان را اطعام كند، خداوند او را از سه باغ بهشتی در ملكوت آسمانها اطعام خواهد كرد» و خادمیاران و یاوران رضوی نیز با عمل به این حدیث شریف، نذورات جمع‌آوری شده را صرف تهیه‌ ملزومات غذای گرم کرده و با تهیه و توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم در میان کارگران، پاکبانان و پارکبانان شهر خرم آباد، مهمانانی از تبار سختکوشان را میزبان بودند.
وی ادامه داد: در مهمانی کارگران، پاکبانان و پارکبانان شاهد لحظه‌هایی از جنس اخلاص و محبت بودیم که دلشادی معنوی خادمیاران و یاوران رضوی را سبب شد.
وی گفت: بهار امسال با توزیع غذای گرم میان ۱۱ هزار خانواده کم برخوردار آغاز شد و در دومین ماه این سال نیز توزیع وعده‌های غذای گرم ادامه یافت و امیدواریم به همین منوال در مسیر خدمت به عاشقان رضوی این مسیر تداوم داشته باشد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی