پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۹

معرفی محصول جدید شرکت کمباین‌سازی ایران در نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی شیراز

با رویکرد معرفی محصول جدید شرکت کمباین‌سازی ایران و دیگر تولیدات مرتبط با ماشین‌آلات کشاورزی، این مجموعه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی شیراز که از هجدهم اردیبهشت ماه جاری آغاز شده، حضور پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت کمباین‌سازی ایران در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: در این نمایشگاه کمباین غلات لوول برای اولین بار در معرض دید کارشناسان و متخصصان بخش کشاورزی قرار داده شده است. علاوه‌براین، محصولاتی همچون کمباین ۱۰۷۵، بیلر ۴۵۵ و کمباین برنج IHP2100 به نمایش گذاشته شده است.
علی اصغر حمیدی‌فرد گفت: یکی دیگر از برنامه‌های شرکت در مدت برگزاری نمایشگاه، معرفی اقدامات صورت گرفته درخصوص ارتقاء فنی محصولات جدید نسبت به محصولات قبلی برای مشتریان و بازدیدکنندکان است.
او ادامه داد: همچنین برنامه‌ریزی شده است پیشنهادات و انتقادات کشاورزان و کارشناسان خبره در خصوص محصولات شرکت در قالب نظرسنجی دریافت شود و برای انجام اصلاحات مورد نظر در محصولات آتی شرکت کمباین‌سازی ایران مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت کمباین‌سازی ایران درباره دیگر دستاوردهای حضور در نمایشگاه‌هایی از این دست خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط مستقیم با خریداران سابق شرکت، شنیدن نقطه نظرات آن‌ها و همچنین مقایسه محصولات تولید شده در این مجموعه با محصولات دیگر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه با رویکرد بهبود و ارتقاء عملکرد دستگاه‌ها و ماشین‌آلات، نقش موثری در افزایش فروش محصولات و ارتقاء جایگاه شرکت نزد کشاورزان و کارشناسان خواهد داشت.

گفتنی است، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی شیراز از هجدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری پذیرای علاقه‌مندان است و عموم مردم می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از این نمایشگاه و همچنین غرفه شرکت کمباین‌سازی ایران واقع در سالن حافظ دیدن کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی