پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون‌ خدمت رضوی آذربایجان شرقی؛
۱۴۰۳-۰۲-۱۹

کارگران نخبه و کارآفرین استان آذربایجان شرقی تجلیل شدند

به همت کانون‌های خدمت رضوی و با حضور جمعی از مسئولان استان آذربایجان شرقی از کارگران نخبه و کارآفرین استان در قالب طرح «خدا قوت کارگر» تجلیل شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، در مراسم تجلیل از مقام شامخ کارگر که از سوی کانون خدمت رضوی استان در سالن اجتماعات مرکز آموزش، پژوهش و فناوری شرکت گاز استان برگزار شد، محمد یوسف شاکری خویی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان ضمن ارج نهادن به مقام شامخ کارگر، به بیان فرازهایی از سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص کارگر پرداخت و گفت: حیات کشور وابسته به نیروی کار و شادابی و سرزندگی کارگر است.
وی افزود: کارگر از جان خود، هستی خود، فکر خود مایه می‌گذارد تا کشور در مسیر پیشرفت و ترقی قرار گیرد و انتظار او از مسئولان و مدیران این است که به کار او و به عمل او ارزش گذاشته شود و عدالت در همه ابعاد کاری و اجتماعی در حق او رعایت شود.
حسین عدالت طلب دبیر کانون خدمت رضوی اشتغال و کارآفرینی استان نیز در این مراسم گفت: اگر نیروی کار و کارگر از امنیت شغلی برخوردار باشد و برای کار او ارزش گذاشته شود، کارگر در کار خود انرژی خواهد داشت و موجب خواهد شد تولید کشور در مسیر پیشرفت قرار گیرد و این سرمایه بزرگ اجتماعی برای کشور خواهد بود.
در ادامه مراسم از جمعی از کارگران نخبه استان با اهدای لوح تقدیر و متبرکات رضوی توسط مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تجلیل شد و مراسم با دعا برای سلامتی آقا امام زمان (عج) پایان یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی