پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۹

دیدار خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران با مادر شهیدان اسماعیلی

جمعی از خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با مادر شهیدان اسماعیلی دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، الرحمن مسیحی دم مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۵تهران گفت: مادران شهدا، اسوه‌های صبر و استقامت هستند که زینب‌وار راه شهدا را ادامه داده و مسیر را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت روشن ساختند.
وی  اظهار کرد: جمعی از خادمیاران به همراه امام جماعت و هیئت امنای مسجد حجت ابن الحسن(عج) محله شهرزیبا در معیت پرچم متبرک رضوی به دیدار خانواده شهیدان اسماعیلی رفته و از مادر شهیدان تجلیل کردند.
مسیحی دم خاطرنشان کرد: خانواده شهید اسماعیلی در جریان دفاع مقدس سه شهید و سه جانباز را تقدیم انقلاب کردند. مادر این خانواده نیز در جریان دفاع مقدس هم در پشت جبهه‌ها فعالیت داشتند و هم در دوره‌ای توپچی بوده و از ناحیه گوش جانباز شده است.
وی عنوان کرد: مادر شهیدان اسوه صبر در محل زندگی بود، مادری که دست و پای شهیدانش را حنا گرفت، خدا را سپاس گفت و با دست خود فرزندانش را به خاک سپرد.
در این دیدار با هدایای تبرکی از این بزرگوار تجلیل شد و عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی خدمت رضوی منطقه به مداحی و قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام پرداخت.
شهید حسین اسماعیلی متولد ۱۳۴۱ که در تاریخ ۷ مرداد‌ماه ۱۳۶۱در عملیات رمضان در منطقه عملیاتی کوشک به شهادت رسید و شهید ناصر اسماعیلی متولد ۱۳۴۶ است که در تاریخ ۹ بهمن‌ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ و در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.
شهید منصور اسماعیلی متولد ۱۳۴۸ نیز در تاریخ ۲۳ خرداد‌ماه ۱۳۶۷در عملیات بیت‌المقدس هفت و در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید و علی و صفرعلی اسماعیلی نیز بعد از جانبازی به برادران شهیدشان پیوستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی