پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۹

آثار انتشارات به‌نشر در نمایشگاه کتاب تهران به صورت مجازی هم عرضه می‌شود

سرپرست انتشارات به‌نشر از عرضه تمامی آثار  این انتشارات در بخش فروش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران خبر داد.

به گزارش آستا ن نیوز، مسعود فرزانه با بیان این خبر گفت: در سال جاری انتشارات به‌نشر  با عرضه 100 عنوان کتاب جدید (چاپ اول) و در مجموع 782  عنوان کتاب فعال در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کرده است که تمامی آثار انتشارات در دو بخش حضوری و مجازی با تخفیف 10 درصد در دسترس مخاطبان و پژوهشگران است.
وی با اشاره به اینکه سایت نمایشگاه مجازی سی‌ و پنجم از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ در دسترس قرار گرفته است، افزود:
کاربران می‌توانند برای ثبت‌نام و جست‌وجوی کتاب‌های مورد علاقه خود و افزودن آن‌ها به صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی، از امروز به سایتhttps://book.icfi.ir/ مراجعه کنند و از بخش فهرست ناشران، انتشارات به نشر را انتخاب و آثار مورد علاقه خود را انتخاب کنند.
فرزانه تصریح کرد: به کتاب دوستان و متقاضیان خرید از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توصیه می‌شود برای بهره‌مندی از نمایشگاه مجازی از همین امروز صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی خود را به‌روز کنند و زمان خرید را به روزهای آخر نمایشگاه موکول نکنند.
سی‌ و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی