پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت اجرا می‌شود؛
۱۴۰۳-۰۲-۱۹

برگزاری ۱۰۰۱ برنامه فرهنگی با نام امام مهربانی‌ها در البرز

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان البرز از برگزاری ۱۰۰۱ برنامه فرهنگی با نام امام مهربانی‌ها در استان البرز همزمان با دهه کرامت خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ عصر امروز، قربانعلی مصطفایی مدیر کانون‌های خدمت رضوی در نشست خبری اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد گفت: ایجاد حال و هوای معنوی و پخش عطر امام رضا (ع) در بین مردم شریف کرج و شهرستان‌های استان البرز جزو مهم‌ترین اهداف برگزاری دهه کرامت است. 
وی اظهار کرد: برای همشهریان عزیزی که امکان حضور در بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) را به هر دلیلی ندارند، همزمان با حضور پرچم متبرک رضوی و خادمان آن بارگاه ملکوتی، شبکه خادمیاری رضوی و شبکه جوانان رضوی با همکاری یکدیگر، به مدت ۱۱ روز ۱۰۰۱ برنامه مختلف در سطح استان البرز اجرا خواهند کرد.
وی گفت: ۴۰ محور اجرایی از سوی آستان قدس رضوی به ما ابلاغ شده که ما پس از بومی سازی اهداف و برنامه‌ها قصد داریم به سه هدف مهم ایجاد حال و هوای امام رضایی در سطح استان، جریان‌سازی با دهه کرامت و ارتقای سطح شناخت و ارتباط مردم با امام رضا (ع) دست یابیم.
مصطفایی افزود: قصد داریم با استفاده و همکاری حداکثری تمامی نهادها و تشکل‌های مختلف مردمی، هیات‌های مذهبی و مدیریت شهری به هدف مهم مردمی سازی جشن‌های امام رضایی برسیم.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز خاطر نشان کرد: به مدد امام مهربانی‌ها، همیاری و همکاری کامل تمامی کانون‌های محله‌ای و کانون‌های تخصصی رضوی استان البرز و با هدف ایجاد فرهنگ زندگی رضوی در بین اقشار مردم جشن‌های دهه کرامت را باشکوه و باکیفیت بیشتری برگزار خواهیم کرد.
مصطفایی ضمن اشاره به جلسات متعدد برگزار شده با استاندار، اعضای شورای اسلامی شهرستان‌ها و شهردار، اظهار کرد: روز ۲۱ اردیبهشت مقارن با سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، مراسم افتتاحیه کاروان زیر سایه خورشید در جوار مزار شهدای گمنام برگزار خواهد شد و اعضای کاروان پس از دیدار با آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز، در نماز جمعه شهر کرج حضور خواهند یافت.

اهتزار پرچم بزرگ حرم حضرت رضا (ع) میدان‌های شهر
مدیر کانون‌های خدمت رضوی افزود: طی مذاکرات صورت گرفته با شهردار کرج مقرر شده همزمان با آغاز دهه کرامت دو پرچم بزرگ حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در میدان‌های جمهوری و شهید سلطانی به اهتزار در بیایند.
مصطفایی تصریح کرد: تکریم و غبارروبی آستان مقدس امام‌زادگان در کرج و شهرستان‌های استان با همکاری شبکه خادمین رضوی انجام خواهد شد، ضمن اینکه کاروان پیاده‌روی به مشهد مقدس، برپایی میزهای خدمت رضوی و ایستگاه‌های سلامت رایگان و جشن‌های میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در تالار شهیدان نژاد فلاح و مدارس دخترانه استان البرز، در دهه کرامت برپا خواهد شد.

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در ورزشگاه انقلاب کرج
مصطفایی گفت: در دهه کرامت اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در ورزشگاه انقلاب کرج با حضور ۲۰ هزار نفر از دوستداران ثامن الحجج علیه السلام و خادمیاران رضوی برگزار خواهد شد، ضمن اینکه مهمانانی از جهاد اسلامی و حماس در مراسم حضور خواهند داشت.
مصطفایی افزود: ‌۵۲ برنامه در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود و مهم‌ترین برنامه در سالروز میلاد امام هشتم علیه السلام با برپایی تجمع بزرگ خادمیاران رضوی در تالار شهیدان نژادفلاح است که طی آن از نهادهای همکاری کننده در جشن‌های دهه کرامت تقدیر و تجلیل خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی