پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی خبر داد؛ 
۱۴۰۳-۰۲-۱۹

فعالیت 700 خادمیار نوجوان در قامت مکبر حرم رضوی در ایام دهه کرامت

معاون تبلیغات اسلامی حرم رضوی از فعالیت و خدمت 700 نوجوان خادمیار در قامت مکبری حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامت خبر داد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی‌نژاد در گفتگو با آستان نیوز با بیان این مطلب گفت: این مکبران در رده سنی زیر 20 سال هستند و آموزش‌های لازم برای ارائه خدمت در زمینه مکبری در حرم مطهر رضوی را دیده‌اند و در ایام دهه کرامت در صحن‌ها و رواق‌های مختلف که نماز جماعت برگزار می‌شود در سه نوبت نماز‌های صبح، ظهر و مغرب و عشاء در قامت مکبری به زائران حرم مطهر رضوی خدمت رسانی می‌کنند. 
وی همچنین به اعلام فراخوان جذب مکبر افتخاری در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: بر اساس این فراخوان علاقه‌مندان به مکبری در حرم مطهر رضوی از میان مکبرین مساجد سطح شهر، قاریان قرآن، مداحان و ... و در رده‌های سنی نوجوان(زیر 20 سال) و بزرگسال(بالای 20 سال به شرط تاهل و دارا بودن کارت پایان خدمت) می‎‌توانند در این فراخوان شرکت کنند. 
حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد افزود: تسلط به تجوید صوت و لحن قرآن کریم، پذیرفته شدن در آزمون مکبری، سکونت دایم در شهر مشهد، از جمله شرایط جذب برای متقاضیان شرکت در فراخوان مکبری حرم مطهر رضوی است. 
وی خاطرنشان کرد: واجدین شرایط می‌توانند جهت ثبت نام همه روزه صبح‌ها از ساعت 8 الی 14 و بعد از ظهرها از ساعت 16 الی 19 با مراجعه به دفتر امور مکبرین واقع در ایوان باب الهادی صحن پیامبر اعظم(ع) در این فراخوان ثبت نام کنند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی