پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر؛
۱۴۰۳-۰۲-۱۹

۲۰۰۰ کارگر از سفره کرامت رضوی در بوشهر بهره‌مند شدند

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: در قالب اجرای طرح پویش «خداقوت کارگر»، ۲۰۰۰ کارگر بوشهری از سفره کرامت رضوی بهرمند شدند.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر؛ مهران خورده بین مقدم، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: مراسم «خداقوت کارگر» از ۱۰ تا ۱۵ اردیبهشت ماه با همکاری کانون‌ها، خادمیاران و یاوران رضوی در شهرستان‌های استان بوشهر برگزار شد.
وی با بیان اینکه پویش «خداقوت کارگر» در واقع تجلیل از مقام شامخ کارگران است بیان کرد: با توجه به دستورالعمل‌هایی که از سوی معاونت خدمات اجتماعی به مدیران استان‌ها ابلاغ شد، ما هم مثل سایر استان‌ها این کار پسندیده و خداپسندانه را در سطح شهرستان‌های استان انجام دادیم و در این طرح ۲۰۰۰ کارگر از سفره کرامت رضوی با نام آقا علی ابن موسی الرضا (ع) بهره‌مند شدند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر تشریح کرد: در همین راستا تعداد ۶ هزار پرس غذای گرم در قالب سفره‌های کرامت رضوی برای کارگران و خانواده‌های ایشان گسترانیده شد و برای تعدادی دیگر از کارگران، که در عرصه کار و کارگری خدمت می‌کنند با بسته بندی غذا با نام امام رضا(ع) و بسته های تبرکی آستان قدس درب منازل به آنان و در بعضی از شهرستان‌ها با اهدای جوایز و تبرکات رضوی تجلیل به عمل آمد.  
وی در ادامه با اشاره به دو طرح «سپاس معلم» و «خداقوت کارگر» گفت: خادمیاران و یاوران رضوی ضمن دیدار با خانواده‌های شهدای کارگر و معلم با ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، قبور مطهر شهدای کار و کارگر و معلم را غبارروبی و عطر افشانی کردند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی