پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی خبر داد؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۰

تلاش آستان قدس رضوی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با کمک تشکل‌های مردمی

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری مجموعه های مردمی اقدامات موثری را در راستای کاهش آسیب اجتماعی انجام دهیم

به گزارش آستان نیوز، محمد حسین استاد آقا در نشست هم اندیشی تشکل های فعال در حوزه آسیب های اجتماعی مشهد که در باغ اردوگاه خاتون برگزار شد، اظهار کرد: تولیت آستان قدس رضوی در جلسات مکرر نسبت به اینکه شهر مشهد مقدس به عنوان شهر امام باید مورد توجه این آستان نورانی و تشکل‌های مردمی قرار بگیرد، تاکید دارد

وی افزود: مشهد شهر مهاجر پذیر و زائر پذیر است و اتفاقات این شهر تنها مربوط به شهروندان نیست و برای رفع مشکلات و معضلات آن باید از تمام ظرفیت ها و امکانات استفاده کرد.
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: جمعیت بالای ساکن در حاشیه شهر مشهد باعث شده این بخش به متن شهر تبدیل شود لذا  به همین دلیل از اولین روزهای حضور حجت الاسلام مروی در آستان قدس رضوی توجه به این محدوده در دستورکار قرار گرفته است.
استاد آقا با اشاره به فعالیت مدیریت امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: این مرکز برای ارائه خدمات به ساکنین مشهد شکل گرفته و یکی از وظایف مهم آن تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری مجموعه های مردمی و کمک به ساکنان حاشیه شهر مشهد است.
وی تاکید کرد: ما برای فعالیت مجموعه های فعال در حوزه کاهش های آسیب های اجتماعی ارزش قائلیم و طی چند سال گذشته اقدامات مشترکی را با این تشکل به انجام رسانده و از آنها حمایت کرده ایم.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در ادامه با اشاره به فعالیت مرکز جامع مشاوره در آستان قدس رضوی اظهار کرد: خدمات این مرکز در ۱۷ پایگاه در مناطق حاشیه شهر به صورت رایگان انجام می‌شود و ساکنان این مناطق می‌توانند از خدمات این مراکز استفاده کنند.
استاد آقا همچنین از پیگیری برای رفع مشکلات درمانی و حمایت از بیماران محروم با کمک خیرین خبر داد و گفت: تلاش ما این است تا با استفاده از خیرین و تشکل‌های مردمی خدمات مختلف اجتماعی را به محرومان ارائه دهیم.

استاد آقا در ادامه با اشاره به خدمات اجتماعی آستان قدس رضوی تصریح کرد: مجموعه هایی از جمله معاونت خدمات اجتماعی، مرکز امور بانوان و خانواده، مرکز جامع مشاوره ، موسسه تربیت بدنی، موسسه موقوفه خدمات زائر رضوی و مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی در این آستان مقدس مشغول ارائه خدمات اجتماعی به زائران و مجاوران هستند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا هزاران زیارت اولی در دوره تولیت حجت الاسلام والمسلمین مروی به مشهد مقدس مشرف شدند که سه روز اسکان و پذیرایی میهمان آستان قدس بودند و این اتفاق مبارک همچنان ادامه دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی