پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون‌های خدمت رضوی؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۰

معلمین ایثارگر و جانباز آذربایجان شرقی مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند

طی مراسمی با حضور مسئولان استان آذربایجان شرقی از معلمین ایثارگر و جانباز توسط کانون‌های خدمت رضوی تعلیم و تربیت استان تجلیل شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، در مراسمی که در قالب طرح «سپاس معلم» از سوی کانون خدمت رضوی تعلیم و تربیت استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان و جمعی از فرهنگیان و معلمین نخبه در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی برگزار شد از پدران، مادران، همسران و خواهران شهدای معلم و معلمین ایثارگر و جانبار تجلیل به عمل آمد.
این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی و طنین دلنواز صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) آغاز شد. 
سردار محمد یوسف شاکری مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان در ادامه با ذکر فرازهایی از سیره زندگی معلم شهید، مرتضی مطهری، بیان کرد: باید به نوجوانان و جوانان تربیت صحیح اسلامی و میهنی را از مدرسه آموخت و به آنها هویت انسانی داد تا در زمان ورود به جامعه و اشتغال در پست‌های حساس کشور، ایران عزیز را به سمت پیشرفت و توسعه غیر متکی به خارج از کشور هدایت و راهبری کنند. 
محمد سعادتی مدیر آموزش و پرورش استان ضمن ارج نهادن به مقام شامخ معلم گفت: مملکت ما اهل بیتی است و حافظ اصلی کشور ائمه اطهار (ع) هستند و افتخار داریم که در طول انقلاب اسلامی، اهل بیت علیهم السلام و امام عصر (عج) را به دنیا معرفی کردیم و شاکریم که در زیر عنایات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) کار و فعالیت می‌کنیم. 
سعادتی در ادامه با اشاره به ابلاغ سند تحول آموزش و پرورش افزود: رکن اصلی سند تحول معلم است و رکن بعدی متربیان و دانش آموزان هستند؛ اگر این دو رکن متحول شوند قطعا کشور متحول خواهد شد و یکی از کانون‌های محلی موثر در تحول جامعه بهره‌مندی از ظرفیت آستان قدس رضوی در ارتباط با معلم و متربی است.
وی افزود: الحمدالله در استان به خوبی از این ظرفیت از طریق کانون‌های خدمت تعلیم و تربیت بهره‌مند می‌شویم و تلاش داریم در آینده بیشتر از ظرفیت آستان قدس رضوی استفاده کنیم. 
در ادامه قاسم زحمتیار و امیر حقیان دو تن از معلمین جانباز حاضر در مراسم به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس و نقش بی بدیل فرهنگیان در عملیات‌های هشت سال دفاع جانانه و سرافرازانه در جنگ پرداختند و در آخر مراسم از 30 تن از پدران، مادران، همسران و خواهران شهدای فرهنگی و جانبازان سرافراز معلم با اهدای لوح تقدیر و تبرکات آستان قدس رضوی تجلیل و تکریم به عمل آمد. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی