پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۰

حضور سکوی تامین مالی رضوی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس

شرکت کسب‌وکار رضوی در سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری INOTEX در تهران، میزبان شرکت‌های متقاضی جذب سرمایه و سرمایه‌گذاران به روش تامین مالی جمعی است.

مدیرعامل شرکت کسب‌وکار رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز گفت: تامین مالی جمعی که به منظور سرمایه‌گذاری‌های غالبا متوسط شکل گرفته، روشی رایج برای تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و کارآفرینان است.

مجید منفرد، حضور در رویداد اینوتکس را فرصتی کم نظیر برای شبکه‌سازی و تعامل با فعالان حوزه تامین مالی جمعی کشور، دسترسی به ابزارهای نوین تامین مالی و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری عنوان کرد.

او ادامه داد: شرکت کسب‌وکار رضوی به عنوان اولین و تنها سکوی دارای مجوز تامین مالی جمعی در شرق کشور، در این نمایشگاه ضمن معرفی حوزه خدمات مالی و اقتصادی خود با رویکرد ایجاد ارتباط موثر با فعالان اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور، به ارائه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود می‌پردازد.

مدیرعامل شرکت کسب‌وکار رضوی با اشاره به دیگر برنامه‌های این مجموعه در مدت برگزاری نمایشگاه خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات با سرمایه‌پذیران و سرمایه‌گذاران به منظور شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی، ایجاد ارتباط پایدار و ارزش افزوده برای ذینفعان و طرفین جهت همکاری‌های مشترک و...، از جمله این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.

او ایجاد و حفظ ارتباط موثر و پایدار با فعالان حوزه تامین مالی را بخشی از دستاوردهای حضور در نمایشگاه‌هایی از این دست دانست و افزود: با حضور در این رویداد همچنین شاهد توسعه فعالیت‌های شرکت خواهیم بود.

گفتنی است، سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری INOTEX در تهران با محوریت راهکارها، سرویس‌ها و محصولات دیجیتال، از هجدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری در محل پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است و در آن، سرمایه‌گذاران و رهبران فناوری و نوآوری کشور حضور دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی