پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۰

استان البرز آماده برپایی جشن‌های باشکوه دهه کرامت می‌شود

در آستانه فرارسیدن دهه کرامت کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌های استان البرز برنامه‌های مختلفی را برای جوامع هدف خود برگزار می‌کنند.

به گزارش آستان نیوز از البرز، همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و از سوی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌های استان البرز برنامه‌های متنوعی با محوریت ترویج سبک زندگی رضوی اجرا می‌شود.

برپایی میزهای خدمت در شهرستان نظرآباد 
محمدباقر غفاری دبیر کانون مرکزی شهرستان نظرآباد با اشاره به برخی از برنامه‌های دهه کرامت در این شهرستان گفت: برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان و پذیرایی از مردم، برگزاری جشن بزرگ دختران به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)، مشارکت حداکثری خادمیاران و یاوران در نماز جمعه با کاور خادمیاری، برپایی میزهای خدمت رضوی در سطح شهرستان، همراهی و همکاری با کاروان زیر سایه خورشید در سطح شهرستان، دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان و تقدیر از این خانواده‌ها، توزیع بسته‌های معشیتی در بین نیازمندان، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به همراه برپایی جشن بزرگ و اهدا جوایز برای مردم شهرستان نظرآباد تدارک دیده شده است.

توزیع 50 بسته معیشتی در شهرستان اشتهارد  
پرویز نجفی دبیر کانون مرکزی شهرستان اشتهارد نیز در خصوص برنامه‌های ایام دهه کرامت اظهار کرد: به لطف خداوند در دهه کرامت برنامه‌هایی از قبیل دلجوئی از بیماران صعب العلاج و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در طول دهه کرامت، مشارکت در اجرای پرشور برنامه‌های زیر سایه خورشید در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه، برپایی ایستگاه صلواتی در مرکز شهر اشتهارد، توزیع تعداد ۵۰ بسته معیشتی در طول دهه کرامت، غبار روبی مزار شهدا در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه، برگزاری جشن و سخنرانی متمرکز در شب میلاد حضرت امام رضا (ع) و اطعام رضوی به تعداد حدود ۴۰۰ پرس غذای گرم پیش بینی و برنامه‌ریزی شده است که امیدواریم با عنایت امام زمان (عج) برنامه‌های پیش بینی شده با همت خادمیاران و یاوران رضوی با کیفیت بالایی در سطح شهرستان اجرا شود.

 کلنگ زنی احداث چایخانه امام رئوف در محمدشهر 
 قاسم فرهادفر دبیرکانون خدمت رضوی محمد شهر نیز با اشاره به این ویژه برنامه‌ها گفت: خادمیاران شهرستان محمد شهر کرج در دهه کرامت برنامه‌های متنوعی را با محوریت ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی اجرا می‌کنند.
وی کلنگ زنی و احداث چایخانه حضرتی امام رضا( ع) محمد شهر، تجلیل و تکریم از مادران معزز شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم تیپ فاطمیون، دیدار و زیارت خانواده محترم و معظم شهدای دفاع مقدس و ایثارگران و تیپ فاطمیون، ارائه خدمات پزشکی در مراکز خیریه شهر و در سطح شهر محمد شهر کرج، دیدار صمیمی با خانواده معظم شهدا والامقام شهرستان، مراسم غبارروبی مزار شهدای والامقام دفاع مقدس و مدافع حرم و تیپ فاطمیون، بازدید از بیمارستان امام حسین (ع)، بازدید از مرکز نگهداری سالمندان کهریزک در محمد شهر استان البرز را از جمله برنامه‌های دهه کرامت این شهرستان عنوان کرد.

برپایی مراسم کوهپیمایی مادران و دختران در کمالشهر
محمود ستوده مهر دبیر کانون مرکزی کمالشهر نیز با اشاره به برخی از برنامه‌های دهه کرامت این شهرستان تصریح کرد: از جمله برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در این شهرستان برپایی کرسی تلاوت و اهدا پرچم آستان برای برپایی جلسات خانگی قرآن است.
وی ادامه داد: اجرای پویش مجازی عکس و فیلم و حضور خادمیاران و یاوران رضوی در نماز جمعه با کاور خادمیاری از دیگر برنامه‌های کانون کمالشهر است.
ستوده مهر در خصوص ویژه برنامه‌های دهه کرامت برای نوجوانان گفت: حضور در ۳ مدرسه به همراه گروه پرچم در ۳ روز جداگانه در مناطق مختلف کمالشهر و اهدا هدیه به دختران انجام می‌شود.
وی با معرفی سایر برنامه‌های دهه کرامت توضیح داد: همراهی و همکاری با کاروان زیر سایه خورشید در سطح شهر در روز ۲۳ اردیبهشت ماه، تقدیر از دو دختر شهید در سالروز میلاد حضرت معصومه (س)، برگزاری کوه پیمایی مادران و دختران، مسابقه آشپزی و برگزاری جشن شهری و میز خدمت از دیگر برنامه‌های ایام دهه کرامت است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی