پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دروازه‌های بهشت در قم گشوده شد؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۰

 آیین رونمایی از درب طلایی اهدایی حرم حضرت معصومه(س) به حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد

در آستانه فرارسیدن دهه کرامت و سالروز ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، درب طلایی نفیس و فاخر ساخته شده برای حرم مطهر امام رضا(ع) در کارگاه هنری آستان مقدس بانوی کرامت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی در حرم حضرت معصومه(س) رونمایی شد.

به گزارش آستان نیوز، این اثر فاخر هنری که با ظرافت و هنر بی‌نظیر هنرمندان توانمند قم و اصفهان و نظارت مستقیم مهندسان و هنرمندان آستان قدس رضوی خلق شده، مزین به هنرهای اصیل ایرانی از جمله قلم‌کاری، طلاکاری، گره‌چوبی، میناکاری و خطاطی است.

ساخت این درب نفیس که نذری ارزشمند از دو تن از خیرین و خادمان دلسوز حرم حضرت معصومه(س) است، در راستای ارادت و عشق وصف‌ناپذیر مردم ایران به ساحت مقدس امام رضا(ع) و در جهت ترویج فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی صورت گرفته است.

در مراسم رونمایی از این درب طلایی، حجت‌الاسلام والمسلمین مروی ضمن تقدیر از زحمات هنرمندان و دست‌اندرکاران این اثر فاخر، آن را نمادی از ارادت و عشق مردم ایران به خاندان عصمت و طهارت(ع) دانستند.

قرار است این درب طلایی نفیس برای نصب به حرم مطهر امام رضا(ع) ارسال شود و زینت‌بخش ورودی‌های این بارگاه قدسی گردد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی