پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۰

نذر کتاب و قصه‌گویی در مناطق محروم گیلان به همت کانون‌های خدمت رضوی

کانون کتاب و کتابخوانی گیلان به مناسبت دهه کرامت در مناطق محروم نذر کتاب و قصه‌گویی اجرا خواهد کرد.

به گزارش آستان نیوز از گیلان؛ سمیه هوشمند مسئول کانون کتابخوانی در گیلان با بیان اینکه یکی از اهداف آستان قدس ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح کشور است، اظهار کرد: اشاعه فرهنگ کتابخوانی یکی از محوری‌ترین فرمایشات مقام معظم رهبری در طول سالیان گذشته بوده و آستان قدس رضوی هم در همین راستا اقداماتی را انجام داده است.  
وی با اعلام برنامه‌های پیشنهادی دهه کرامت کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی در استان گیلان گفت: افتتاحیه مادر نمونه قصه‌گوی من برای بانوان و آموزش به آنان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های کانون جوانان رضوی گیلان در حوزه کتابخوانی است. 
مسئول کانون کتابخوانی در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به افزایش علاقمندی کودکان به کتاب و کتابخوانی بیان کرد: آموزش به کودکان در راستای اشاعه فرهنگ کتابخوانی همواره مورد تاکید آستان قدس رضوی بوده و در این راستا در دهه کرامت برنامه‌هایی را در دست اجرا دارد. 
وی با بیان اینکه توزیع کتاب در مناطق محروم نقش مهمی در گسترش فرهنگ کتابخوانی در کشور دارد، افزود: نذر کتاب در مناطق محروم و قصه‌گویی در آن نقاط از دیگر برنامه‌های آستان قدس رضوی در دهه کرامت در حوزه کتابخوانی است.
هوشمند جام باشگاه‌های کتابخوانی در زندان‌ها را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت ذکر کرد و گفت: همچنین خاطره‌گویی دختران شهدای مدافع حرم از پدران شهید در جمع بانوان مسجدی برنامه مشترک منطقه‌ای سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان است که در چهار روز اجرا خواهد شد. 
مسئول کانون کتابخوانی کانون‌های خدمت رضوی گیلان با بیان اینکه باید نسل جدید با فداکاری‌های مدافعین حرم و اعضای خانواده آنان آشنا شوند، تصریح کرد: برنامه خاطره‌گویی از دیگر برنامه‌هایی است که با هدف بیان روایت‌هایی زیبا از زبان دختران شهدای مدافع حرم برای آنکه دختر امروز وظیفه‌اش را خوب بشناسد و رسالتش را با تأسی به الگویی بی‌نظیر به انجام رساند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی