پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۱

حرم مطهر رضوی به یمن میلاد حضرت معصومه(س) گلباران شد

در آستانه شب میلاد حضرت معصومه(س) و به یمن این میلاد فرخنده و مسعود حرم مطهر رضوی گلباران شد.

به گزارش آستان نیوز، عرصه میدان شهدا عصر امروز بیستم اردیبهشت ماه میزبان جمع کثیری از شیرین دخترکان و بانوانی است که در حالی که شاخه‌های گل در دست دارند خود را برای تشرف به حرم مطهر رضوی و تبریک و تهنیت میلاد فرخنده حضرت معصومه(س) به محضر امام مهربانی‌ها آماده می‌کنند.
آنها در حالی که زمزمه شادی بر لب و دنیایی از امید در دل دارند با قدم‌های شوق به سوی آستان ملک پاسبان رضوی حرکت کردند و در طول مسیر اشعاری با مضمون میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) را همخوانی کردند.
در این مسیر همچنین ذاکران و مدیحه‌سرایان اهل‌بیت(ع) اشعاری در مدح و ثنای کریمه اهل‌بیت(ع) خوانده و میلاد حضرت معصومه(س) را به محضر امام رضا(ع) تبریک گفتند.
گفتنی است؛ این گروه از زائران در بدو ورود به حرم مطهر رضوی مورد استقبال خادمان این بارگاه کبریایی قرار گرفتند و پس از عرض سلام و ارادت به محضر امام رئوف و مولای عطوف، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به مناسبت فرخنده میلاد کریمه اهل بیت(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) برای شرکت در جشن میلاد این بانوی کرامت به رواق بزرگ امام خمینی(ره) رفتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی