پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ایام دهه کرامت
۱۴۰۳-۰۲-۲۱

مسابقه مداحی با حضور مداحان مشهور بین‌المللی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

مسابقه مداحی همزمان با ایام دهه کرامت و با حضور مداحان مشهور بین‌المللی ویژه زائران عرب زبان از سوی مدیریت زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش آستان‌نیوز، دعوت از مداحان تراز اول جهان اسلام و برگزاری مراسمات مدیحه‌سرایی و مداحی همواره از درخواست‌های زائران عرب زبان در طول سال بوده است به ویژه در مناسبت و ایام خاص سال که بسیار مورد استقبال زائران قرار می‌گیرد.

در همین راستا مدیریت زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی علاوه بر ایام عادی، چند سالی است ویژه برنامه‌ای تحت عنوان مسابقه مداحی با حضور مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) از داخل و خارج کشور در صحن غدیر حرم مطهر و همزمان با ایام دهه کرامت برگزار می‌کند.

در این برنامه مداحان منتخب طی یک رقابت دوستانه با حضور داوران زبده و ماهر، به مدیحه‌سرایی و شعرخوانی می‌پردازند و در پایان به نفرات برتر هدایایی به رسم یادبود تقدیم خواهد شد.

شایان ذکر است، این مراسم در تاریخ  شنبه 29 اردیبهشت ماه مصادف با 9 ذوالقعده پس از نماز مغرب و عشاء در  صحن غدیر حرم مطهر رضوی به اجرا در خواهد آمد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی