پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۱

روایتی از اشکها و لبخندها در زندان مشهد/ 4 زندانی جرائم غیرعمد همزمان با آغاز دهه کرامت آزاد شدند

چهار زندانی جرائم غیرعمد همزمان با آغاز دهه کرامت، به همت خادمان مهمانسرای غدیر حرم امام رضا(ع) طعم شیرین آزادی را چشیدند.

به گزارش آستان نیوز، در هنگامه‌ای که عطر دل‌انگیز گل نرگس در فضای شهر پیچیده و دل‌ها را به ضریح نورانی امام رضا(ع) گره زده بود، خادمین مهمانسرای غدیر با سلام و صلوات، پرچم گنبد بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) را به  زندان مرکزی مشهد آوردند تا نغمه‌ی رهایی را در گوش چهار زندانی جرائم غیرعمد طنین انداز کنند.

فضای زندان در این روز، عطرآگین از بوی گلاب متبرک شده بود و نوای مداحی مداحان اهل بیت(ع)، حزن و اندوه را از دل زندانیان زدود و نویدبخش امید و رستگاری شد.

خادمین مهمانسرای غدیر با اهدای نمک، شاخه گل و نبات، گل لبخند را بر لبان زندانیان آزاد شده، شکفتند و مرهمی بر زخم‌های کهنه آنان گذاشتند.

اشک شوق در چشمان زندانیان حلقه زده بود و هر کدام از آنان با بوسه بر پرچم گنبد امام رضا(ع) و نجواهای عاشقانه، از عمق وجود خود شاکر این نعمت بزرگ الهی بودند.

یکی از زندانیان آزاد شده که بغض راه گلویش را گرفته بود، با صدایی لرزان گفت: "هر شب بعد از نماز، رو به سوی گنبد بارگاه امام رضا(ع) با تضرع و التماس، از ایشان برای رهایی از بند اسارت و بازگشت به آغوش خانواده طلب یاری می‌کردم. من ایمان دارم که این آزادی معجزه امام رضاست و از این پس زندگی جدیدی، سرشار از عشق و امید آغاز خواهم کرد."

زندانی دیگری نیز در حالی که اشک شوق بر گونه‌هایش جاری بود، با اشاره به دلتنگی برای فرزندش، گفت: "هر شب به امام رضا(ع) می‌گفتم که دختر کوچکم در خانه منتظر پدرش است. من از صمیم قلب از خادمین امام رضا(ع) و همه کسانی که در آزادی من نقش داشتند، به‌ویژه خیرینی که با دست‌های سخاوتمند خود گره از زندگی من گشودند، تشکر می‌کنم."

رئیس مهمانسرای غدیر حرم امام رضا(ع) در گفت و گو با آستان نیوز ضمن تبریک دهه با خیر و برکت کرامت و میلاد باسعادت ولی نعمتمان حضرت امام رضا(ع) اظهار کرد: "در ولادت باسعادت امام علی(ع) سه نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را آزاد کردیم و الحمدلله در آستانه دهه کرامت و ولادت ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) چهار نفر دیگر از این عزیزان نیز با همت و کمک خادمین مهمانسرای غدیر آزاد شدند.

 شرفا افزود: امیدواریم این امر خیر و خداپسندانه که همش لطف حضرت رضاست، ادامه دار باشد و بتوانیم کاری کنیم که این عزیزانی که بخاطر مشکلات مالی اینجا هستند ولادت حضرت رو در کنار خانواده جشن بگیرند."

این اقدام خداپسندانه خادمان مهمانسرای غدیر حرم امام رضا(ع) بار دیگر ثابت کرد در پرتو عنایات امام رضا(ع) هیچ گره‌ای ناگشودنی وجود ندارد.

امید که با همدلی و کمک خیران و نیکوکاران، شاهد آزادی تمام زندانیان جرائم غیر عمد و بازگشت طعم شیرین زندگی به کام همه آنها باشیم.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی