پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۱

۸ هزار بسته گل خشک متبرک حرم مطهر رضوی در میان زائران توزیع شد

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی از توزیع ۸ هزار بسته گل خشک بالای ضریح مطهر امام رضا(ع) توسط کفشداران و فراشان این حرم مطهر توزیع شد.

محمد شبان درگفتگو با خبرنگار آستان نیوز، گفت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، 8 هزار بسته گل خشک متبرک حرم امام رضا (ع) از سوی معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی روز جمعه 21 اردیبهشت 1403 بین زائران بارگاه منور رضوی توزیع شد.
وی افزود: این گل‌ها که هر روز صبح بر ضریح نورانی امام رضا(ع) قرار می‌گیرد، به نیت سلامتی و رفع حاجات زائران جمع‌آوری و در بسته‌های متبرک تقدیم زائران می‌شود.
شبان بیان داشت: توزیع گل‌های متبرک حرم مطهر رضوی از برنامه‌های دهه کرامت است که به منظور ایجاد فضایی معنوی و عطرآگین در حرم مطهر و ترویج فرهنگ تکریم و احترام به ساحت مقدس امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) در بین زائران انجام می‌شود.
وی یادآورشد: این گل‌ها که با نظم و سلیقه خاصی توسط خادمان حرم مطهر رضوی جمع‌آوری و بسته‌بندی می‌شود، در رواق‌های مختلف حرم مطهر به ویژه رواق غدیر توزیع می‌شود.
معاون خدمات زائران حرم مطهری رضوی ابراز امیدواری کرد: امید است، با توزیع این گل‌های متبرک، زائران بارگاه منور رضوی از فیوضات و برکات معنوی این ایام بهره‌مند شوند.
وی گفت: توزیع گل‌های متبرک حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت، عطر و بوی دل‌انگیز و معنوی خاصی به حرم مطهر رضوی می‌بخشد و زائران را در این ایام مبارک از فیوضات معنوی این گل‌های متبرک بهره‌مند می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی