پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با اولین روز از دهه کرامت؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۱

ویژه برنامه شوق وصال، خادمان کشیک هفتم را در رواق امام خمینی(ره) گرد هم آورد

به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س)، ویژه برنامه شوق وصال با حضور خادمان کشیک هفتم در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، این برنامه معنوی که در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت مصادف با روز ولادت حضرت معصومه(س) بود، با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری ممتاز، جناب آقای جلیل حسین زاده آغاز شد. در ادامه، ذاکرین اهل بیت، آقایان رضا قانع، هادی الهی و جواد قربانپور با مرثیه سرایی و مدیحه سرایی، فضایی عطرآگین از عشق و ارادت به خاندان معصومین (ع) در رواق امام خمینی(ره) به وجود آوردند.
خادمان حاضر در این برنامه نیز با همخوانی و صلوات بر خاندان پاک پیامبر گرامی اسلام(ص)، ارادت خود به ساحت مقدس حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) را ابراز داشتند.
ویژه برنامه شوق وصال فرصتی مغتنم برای خادمان بود تا در فضایی معنوی، با یاد و ذکر ائمه اطهار (ع) تجدید میثاق کنند.
حضور پرشور خادمان در این برنامه نشان از عشق و ارادت قلبی آنان به خاندان معصومین (ع) و اهتمامشان در خدمت زائران آن حضرات دارد.
لازم به ذکر است که دومین روز این جشن شنبه ۲۲ اردیبهشت با حضور خدام کشیک هشتم و با تلاوت قرآن توسط جناب آقای جواد کاشفی و مدیحه سرایی آقایان محمدعلی خوشچهره و علی زمانیان برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی