پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با آغاز دهه کرامت رضوی؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۲

از ۳۸۳ دختر در قالب طرح ملی «دختی‌ژن» در زاهدان تقدیر شد

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و با مشارکت مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان سیستان وبلوچستان از ۳۸۳ دختر زاهدانی در طرح ملی «دختی‌ژن» (دختر شایسته ایرانی) تقدیر به عمل آمد.

به گزارش آستان نیوز از استان سیستان وبلوچستان؛ دادخدا خدایار مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان گفت: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و در قالب جشن مشترک با کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان از ۳۸۳ دختر تقدیر شد. 
وی افزود: طرح مذکور در ادامه رویداد ملی دختر ماه که شامل دختران در آستانه سن تکلیف قرار دارند برگزار شده که در این طرح یک کیف شامل چادر نماز، سجاده و مهر، کتاب احکام، هدایای ویژه دخترانه به همراهی پرچم متبرک رضوی به صورت اختصاصی درب منازل این عزیزان طی مراسمی خاص تحویل این عزیزان شده است. 
خدایار گفت: در نظام تربیتی آموزشی ایران اسلامی یکی از اقدامات برای آشنایی نوجوانان با راه و رسم زندگی معنوی برگزاری جشن تکلیف است، برنامه‌ای که آغازگر یک حرکت منسجم برای گام برداشتن در مسیر ارزش‌های دینی و معنوی محسوب می‌شود.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد:  با همکاری کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره)، طرح دختران ماه را برای ۴ هزار و ۳۳۰ دختر ۹ ساله‌ی مکلف‌شده‌ی استان اجرا کردیم که در این طرح، دسته‌ای از بانوان و پشتیبانان معنوی به درب منازل دختران موصوف در سطح ۲۶ شهرستان استان سیستان و بلوچستان مراجعه کرده و با اجرای آئینی خاص، حال و هوای امام‌رضایی ایجاد و بسته‌ی هدایای آستان‌قدس رضوی را اهدا کرده و به آنان توفیق تشرف به بارگاه الهی را شادباش گفتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی