پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

سرپرست پژوهشکده علوم اسلامی رضوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی قدس رضوی،
۱۴۰۳-۰۲-۲۲

نمایشگاه کتاب تهران فرصتی برای یافتن جدیدترین آثار مکتوب در زمینه‌های مختلف است

سرپرست پژوهشکده علوم اسلامی رضوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی قدس رضوی، گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،  فرصتی برای یافتن جدیدترین آثار مکتوب در زمینه‌های مختلف است.

محمود ملکی در حاشیه بازدید از غرفه آستان قدس رضوی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در گفتگو با خبرنگار آستان‌نیوز، گفت: آستان قدس رضوی امسال نیز همچون سال‌های گذشته در این رویداد بزرگ فرهنگی حضور یافته است و حضور یک‌جا و متمرکز موسساتی همچون بنیاد پژوهش‌های اسلامی قدس رضوی، به نشر، موسسه جوانان، موسسه آفرینش‌های هنری، دانشگاه‌های علوم اسلامی رضوی و امام رضا(ع) و... را در این نمایشگاه به فال نیک می‌گیریم.
وی با بیان اینکه حضور آستان قدس رضوی به دلیل انتساب آن  حضرت به عالم آل محمد(ع) در این نمایشگاه  ظهور و بروز خوبی برای مردم دارد، گفت: مخاطبان همان حسی که نسبت به حرم امام  رضا(ع) دارند در این غرفه نیز احساس می‌کنند و با اطمینان آثار مورد نظر خود را از غرفه آستان قدس رضوی خریداری می‌کنند که  این برای ما یک مسئولیت می‌آورد تا  نسبت به تولید آثار خود دقیق تر عمل کنیم.
ملکی با بیان اینکه هرچه بیشتر به سمت آثار کاربردی برویم مخاطبان بیشتری را جذب خواهیم کرد، تصریح کرد: خوشبختانه شاهد استقبال بسیار خوب مخاطبان بویژه قشر جوان در این نمایشگاه هستیم.
سرپرست پژوهشکده علوم اسلامی رضوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی قدس رضوی، خاطر نشان کرد: ما مرزبان و پاسبان حریم تشیع هستیم و مردم، تشیع را از زاویه آثار آستان قدس رضوی می‌شناسند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی