پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی،
۱۴۰۳-۰۲-۲۲

نمایشگاه کتاب تهران فرصتی برای رسانه‌ای‌سازی فعالیت‌های علمی آستان قدس رضوی است

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را فرصتی برای رسانه‌ای‌سازی فعالیت‌های علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی دانست.

دکتر احد فرامرز قراملکی در گفت وگو با خبرنگار آستان‌نیوز، در حاشیه بازدید از غرفه آثار آستان قدس رضوی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، گفت: خدا را شاکرم که توفیق دست داد تا در این نمایشگاه بتوانیم بیش از پیش عطر یاد و نام امام رئوف (ع) را پراکنده کنیم.
وی تصریح کرد: تقارن برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ایام دهه کرامت، فرصتی داست داده است تا در این رویداد بزرگ فرهنگی پرچم سبز و متبرک حضرت رضا(ع) را به اهتزاز درآوریم.
رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، ادامه داد: امسال نیز همچون سالهای گذشته در این نمایشگاه، غرفه آستان قدس رضوی با انسجامی درخور تحسین کتاب‌آرایی شده است و تمام ناشرانی که در آستان قدس رضوی به صورت رسمی دارای انتشارات هستند آثار خود را به صورت یکجا عرضه می‌کنند.
وی با بیان اینکه راهبری غرفه آستان قدس رضوی امسال نیز همانند سال های گذشته توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی انجام شده است، افزود: در کتاب آرایی سعی شده است، تمامی موسسات آستان قدس رضوی، همچون دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، موسسه آفرینش های هنری، موسسه چاپ و انتشارات به نشر، بنیاد پژوهش های اسلامی و سازمان کتابخانه‌ها، موزه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی  آثار خود را عرضه کنند و مخاطب به راحتی بتواند به آثار مورد ظر خود دست یابد.
 

انسجام، نظم، زیبایی و برخورد مناسب مسئولان آستان قدس رضوی ستودنی است
وی در ادامه انسجام، نظم، زیبایی، برخورد مناسب مسئولان آستان قدس رضوی را در این نمایشگاه ستودنی دانست و گفت: در غرفه بین‌المللی و عمومی همکاران ما با امکانات بسیار کم و با تعداد اندک با همت و سخت گوشی به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند نمایشگاه با شکوهی را برپا کنند.
به گفته قراملکی، پذیرایی از بازدیدکنندگان غرفه آستان قدس رضوی بسیار خوب است و هر کس از این غرفه بازدید کند، شاهد نظم و انضباط و نحوه برخورد خوب همکاران خواهد بود.
وی با بیان اینکه نمایشگاه برای ما یک فرصت و پایگاه علمی است، گفت: ما از این فرصت استفاده کرده و هر اندیشمند و محققی که گذرش به این نمایشگاه بیفتد، در خصوص همکاری با آستان قدس رضوی با او بحث و تبادل نظر می‌کنیم.
رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: همکاران ما با هدف ارائه دستاوردهای آستان قدس رضوی، با روابط عمومی‌های سایر موسسات همکاری‌های جدی داشتند و امیدوارم به آنچه که شایسته آستان قدس رضوی است نزدیکتر شویم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی