پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر گروه فقه و اصول بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی مطرح کرد:
۱۴۰۳-۰۲-۲۲

استقبال چشمگیر مخاطبان از غرفه آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مدیر گروه فقه و اصول بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی از استقبال بالای مخاطبان از غرفه آستان قدس رضوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی شریعتی‌تبار، در گفتگو با خبرنگار آستان‌نیوز، در حاشیه بازدید از غرفه آستان قدس رضوی در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در غرفه آستان قدس رضوی کلیه نهاده‌های فرهنگی و انتشاراتی این مجموعه مقدس اعم از موسسه چاپ و انتشارات به نشر، دانشگاه‌های علوم اسلامی رضوی و امام رضا(ع)، بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی و... به صورت یکپارچه آثار ارزشمند انتشاراتی خود را به نمایش گذاشته‌اند.
وی ضمن اشاره به نظم و چیدمان درمناسب آثار گفت: خوشبختانه در این بازدید شاهد استقبال بالای مخاطبان و کتاب دوستان از آثار  و محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی بودیم و این مهم نشان از این دارد که این مجموعه مقدس متعلق به عالم آل محمد امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) است و به همین منظور آثار ارزشمندی ارائه شده است.
مدیر گروه فقه و اصول بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی در ادامه ضمن ابراز امیدواری از اینکه بازدیدکنندگان بتوانند آثار مطلوب خود را در این نمایشگاه انتخاب کنند، گفت: شایسته است نهادهای علمی و فرهنگی آستان ملائک پاسبان حضرت رضا(ع) هر سال کامل تر، بهتر و با آثار ارزشمندتر علمی در این رویداد بزرگ  فرهنگی کشور و بین المللی بدرخشند.
وی تصریح کرد: امیدوارم  با ارائه آثار ارزشمند در این نمایشگاه نویسندگان، محققان و پژوهشگران بتوانند بیش از پیش در تحقق تمدن نوین اسلامی بر اساس مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع)  و آموزه‌های رضوی ایفای نقش کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی