پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با آغاز جشن‌های مردمی دهه کرامت؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۲

مزار شهدای تبریز غبارروبی، عطر افشانی و گلباران شد

در آستانه دهه پربرکت کرامت، مراسم غبارروبی و گلباران مزار پاک و مطهر شهدا با حضور خادمان بارگاه حرم مطهر رضوی در وادی رحمت تبریز برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، مراسم باشکوه و معنوی آئین تجلیل از مقام شامخ شهداء با شرکت جمع کثیر خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت شهرستان تبریز در مزار پاک و مطهر شهدا در گلزار وادی رحمت تبريز برگزار شد.
این مراسم که شب ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور گسترده مردم ولایت مدار، عاشق و دلداه اهلبیت (ع) شهرستان تبریز برگزار شد با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و طنین دلنشین صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) با همنوایی و همصدایی خادمیاران و یاوران آغاز و با رونمایی برنامه‌های کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان تبریز همراه شد.
در ادامه خادمیار حسن روزنیک مسئول کمیته برگزاری مراسم دهه کرامت تبریز ضمن خیر مقدم به خادمیاران و میهمانان حاضر در مراسم به تشریح برنامه‌های پیش بینی شده در طول دهه کرامت پرداخت.
لحظات عرفانی و معنوی مراسم با حضور خادمان بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در معیت پرچم متبرک آستان ملک پاسبان رضوی همراه شد و با مرثیه‌سرایی یکی از مادحین ملبس به لباس خادمی بارگاه ملکوتی میوه دل زهرای مرضیه و غریب طوس در رثای اهل بیت (ع) و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، سلامت و امنیت به اوج خود رسید و مردم حاضر با جاری کردن سرشک عشق و شوقِ رحمت و کرامت مولایمان علی بن موسی الرضا علیه السلام بر پهنه صورت خود دل‌هایشان را با نور ائمه اطهار مصفی داده و دلداگی خود را به مقام آسمانی اهل بیت به معرض نمایش ملائک الهی گذاشتند.
پایان بخش مراسم، غبار روبی، عطر افشانی و گلباران مزار پاک شهدای مدفون در وادی رحمت تبریز با حضور گسترده مردم در کنار خادمیاران و یاوران رضوی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی