پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

عضو هیات علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی مطرح کرد: 
۱۴۰۳-۰۲-۲۲

میراث امام رضا(ع) عدالتخواهی و بشردوستی است

عضو هیات علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: میراث امام رضا(ع) برای همه بشریت در همه قرون و اعصار، گفتار و منش های عدالت خواهانه و بشر دوستانه است.

حجت الاسلام والمسلمین رحمت الله کریم زاده در گفت و گو با خبرنگار آستان نیوز، افزود: در عصر حاضر که ابزارهای انتقال پیام فراهم شده است، بیش از هر دوره‌ای می‌توان کلام ناب ائمه اطهار به خصوص امام رضا(ع) را منتشر و باز نشر کرد.
وی خاطرنشان کرد: متفکران اسلامی و مروجان اعتقادات آیین محمدی(ص)، موظف و سرباز جبهه نشر سخنان، روایات و احادیت آنان هستند.

این استاد دانشگاه با اشاره به نگاه اسلام به انسان، عدالت، مساوات، مبارزه با ظلم وحق طلبی، از اندیشمندان خواست، نهضت نشر اعتقادات اسلامی را در برابر تهاجم واژه سازان متن های جعلی عهده دار شوند.

وی پنجمین کنگره جهانی امام رضا(ع) را فرصتی برای تظلم‌خواهی دانست و تصریح کرد: از این تریبون می توان برای آگاه سازی مردم نسبت به جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها و لزوم برپایی عدالت در جهان استفاده کرد.

شایان ذکر است؛ کنگره بین المللی امام رضا(ع) طی روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور اندیشمندان مطرح ایران و جهان در تالار قدس حرم مطهر رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی