پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت و با حضور مهمانان خارجی؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۳

فصل جدید «توحید خانه» روی آنتن شبکه یک رفت

سردبیر مجموعه تلویزیونی «توحیدخانه» گفت: فصل جدید ویژه برنامه «توحید خانه» به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت توسط شبکه یک سیما پخش می شود.

امیر جلیلی نژاد در گفتگو با خبرنگار آستان‌نیوز در خصوص برنامه توحیدخانه اظهار کرد: «توحیدخانه» یک برنامه مناسبتی و محصول همکاری مشترک شبکه یک سیما و مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی است که از استودیو انقلاب اسلامی حرم مطهر امام رضا (ع)  به صورت زنده پخش می شود.
دبیر کارگروه محتوایی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: این برنامه در فصل های گذشته، در دهه کرامت پارسال طی یک برنامه ۷ قسمتی و در دهه آخر صفر ۱۴۰۲ نیز طی یک برنامه ۹ قسمتی با موضوع «آرام جانها» برای مخاطبان اجرا شد و فصل دیگر آن نیز در قالب ۶ قسمت و با موضوع «زن؛ محورخانواده» به مناست دهه فاطمیه سال گذشته پخش شد.
سردبیر برنامه توحیدخانه با بیان اینکه نگاه برنامه توحید‌خانه تبیین اثر تمدنی حضرت رضا(ع) است،‌ افزود: محور این فصل مبارزه با ظلم و ایستادگی است. این برنامه از شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی هر روز به صورت زنده ساعت 17.۱۵ الی 18.۱۵ پخش می‌گردد.
جلیلی‌نژاد بیان کرد: «توحیدخانه» بحث‌هایی را در سبک و سیاقی متفاوت ارائه می‌دهد.
سردبیر برنامه «توحیدخانه» همچنین از همزمانی این برنامه و پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) خبر داد و گفت: با توجه به قرابت مفهومی شعار کنگره (عدالت برای همه و ظلم برای هیچکس) و برنامه توحید خانه، تصمیم گرفتیم با همکاری دبیرخانه کنگره جهانی حضرت رضا(ع) از شرکت‌کنندگان بین المللی کنگره که از کشورهای مختلف به مشهد می آیند جهت حضور در توحید‌خانه دعوت به عمل بیاوریم؛ دکتر زینب یاسین و آل..... از دانشگاههای لبنان، دکتر شیخ ولید از دانشگاه میشیگان آمریکا، پروفسور اولگ پاخوموف از روسیه، دکتر جعفر لاداک از انگلستان، دکتر پاتریسیا پرادو از برزیل، دکتر سندی هیرا از هلند و میکاییل آلوارز از اسپانیا مهمانان این فصل توحیدخانه اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه برنامه توحید‌خانه بررسی اثر تمدنی حضرت رضا(ع) است و می‌خواهد این اثر تمدن سازی را از ابعاد مختلف و با صاحب نظران و کارشناسانی از سراسر جهان کند و کاو کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی