پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت دهه کرامت؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۳

روزانه صد زائر کم‌توان هر روز مهمان امام رضا(ع) می‌شوند

معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی از اجرای طرح "معین الضعفا" خبر داد و گفت: در این طرح روزانه ۱۰۰ نفر از افراد کم‌ توان ساکن در حاشیه شهر مشهد به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند.

محمد شبان درگفتگو با آستان نیوز، با بیان اینکه این طرح از سوی اداره امور تسهیلات زائرین حرم مطهر رضوی و با همکاری خادمان رضوی اجرا می‌شود، افزود: زائران در قالب کاروان‌هایی به حرم منتقل شده و از برنامه‌های مداحی و زیارت حرم بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: این طرح در سایر ایام، روزهای سه‌شنبه هر هفته در ساعت۹:۳۰صبح در صحن انقلاب و مقابل پنجره فولاد حرم مطهر برگزار می‌شود.
معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح ۸۰ نفر از خادمان بخش صندلی چرخدار و ۲۰ نفر از خادمان چایخانه حرم رضوی همکاری می‌کنند.

شبان با اشاره به اینکه رابطان مشخصی از سوی حرم برای شناسایی و معرفی افراد کم توان به این طرح کمک می نمایند، از خیران و نیکوکاران خواست برای گسترش این طرح و بهره‌مندی بیشتر محرومان از فیض زیارت امام رضا(ع) یاری‌گر آستان قدس رضوی باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی