پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

سخنران ویژه برنامه ولادت کریمه اهل بیت(ع) در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) مطرح کرد: 
۱۴۰۳-۰۲-۲۳

حضرت فاطمه معصومه(س) منبع نور و معرفت

 سخنران ویژه برنامه ولادت کریمه اهل بیت(ع) در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) گفت: خداوند حضرت معصومه(س) را در دنیا منبع نور و معرفت و در آخرت شفیع قرار داد.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین آزاد در ویژه برنامه  سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر که همراه با قرائت دعای پرفیض ندبه و مولودی خوانی توسط حاج امیر عارف از ذاکران و مداحان اهل بیت(ع)در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد، به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار کرد:  حضرت فاطمه معصومه(س) به قدری دارای جایگاه علمی و عرفانی بود که عالمه از القاب ایشان است.
وی افزود: بستر تربیتی شایسته در خانواده، توجه ایشان به مساله ولایتمداری و داشتن معرفت، محبت و مودت نسبت به اهل بیت(ع) از دلایل رسیدن حضرت فاطمه معصومه(س) به این جایگاه والا است.
این مشاورحوزه خانواده تصریح کرد: عظمت معرفتی و علمی حضرت فاطمه معصومه(س) تا جایی رسید که خداوند ایشان را در دنیا منبع نور و معرفت و در آخرت شفیع قرار داد و پدر بزرگوارشان حضرت امام موسی کاظم(ع) درباره ایشان فرمودند "فداها ابوها".

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی