پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور مدیران ارشد رسانه‌های خراسان‌رضوی؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۳

جلسه ستاد رسانه‌ای امام رضا(ع) در مشهد برگزار شد

همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد با برکت حضرت امام رضا(ع) جلسه ستاد رسانه‌ای امام رضا(ع) با عنوان (سرا) و با حضور جمعی از مدیران رسانه‌های استان خراسان رضوی و آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، جلسه سرا (ستاد رسانه‌ای امام رضا علیه السلام) همزمان با دهه کرامت با حضور رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و تعدادی از مدیران صداوسیما و سرپرستان روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فعال در استان خراسان‌رضوی برگزار شد.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در این جلسه با قدردانی از همراهی رسانه‌های استانی در انعکاس و انتشار اخبار فعالیت‌ها و اقدامات آستان قدس رضوی در طول سال گفت: در دهه کرامت برنامه‌های مختلف و متعددی پیش‌بینی شده است که نیازمند همراهی رسانه‌‌ها در خصوص بازتاب این برنامه‌ها است.

محسن هوشمند اظهارامیدواری کرد: هم‌افزایی و همراهی رسانه‌های استانی با حوزه رسانه آستان قدس رضوی در پوشش اخبار و برنامه‌های حرم مطهر رضوی و سایر بخش‌های آستان قدس رضوی در مسیر ترویج معارف رضوی برای زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی بدون تردید ضروری و موثر است.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف در دهه کرامت برگزار می‌شود، افرود: برنامه‌های متعدد و مهمی از سوی ستادهای مختلف آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت زیر شعار محوری «با شما سربلندیم» پیش بینی و در حال برگزاری است.

هوشمند همچنین خاطرنشان کرد: پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) نیز با شعار «عدالت برای همه، ظلم به هیچ‌کس» در روزهای۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه در تالار قدس حرم مطهر رضوی با حضور اندیشمندان بزرگ دینی و پیام مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید برگزار خواهد شد.

در این نشست همچنین محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی با تقدیر از برگزاری جلسات سرا (ستاد رسانه‌ای امام رضا علیه السلام) گفت: برگزاری این جلسات در خصوص هماهنگی بین رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی برنامه‌های مرتبط با حضرت امام رضا(ع) حرکت موثر و مفیدی در حوزه رسانه است.

در این جلسه مدیران صداوسیما، روزنامه‌های قدس، خراسان، شهرآرا، اطلاعات و خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا، ایکنا، ایبنا، فارس، مهر، آخرین خبر، معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی حضور و به بیان دیدگاه‌ها و نکات خود پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی