پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۳

پوشش رسانه‌ای مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در دهه کرامت 

به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی مهمترین رویدادها و برنامه‌های حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامت از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پوشش داده می‌شود.

به گزارش آستان‌نیوز، حرم مطهر رضوی امسال نیز همچون سالهای گذشته به مناسبت ایام دهه کرامت ویژه برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است که برای بهره‌مندی هر چه بیشتر مخاطبان و ارادتمندان از اقصی نقاط کشور، این برنامه به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش می‌شود.

در همین راستا امروز یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه، همزمان با سومین روز از ایام مبارک دهه کرامت، گفتگوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ساعت 19:30 از شبکه خبر پخش می‌شود و همه روزه همین ساعت نیز مراسم حرم مطهر رضوی به صورت زنده از شبکه خراسان پوشش داده می‌شود.

پخش زنده برنامه «مواکب النور» نیز از شبکه‌های امام رضا(ع) و اصیل در ساعت 20:30 و ویژه برنامه «ایوان بهشت» ساعت 21:30 از شبکه قرآن پخش می‌شود.

ویژه برنامه«شمس‌الشموس» ساعت 23:30 از شبکه الاهواز و برنامه مستند «آستان جانان» با روایت محمد دلاوری ساعت 24 از شبکه افق به صورت زنده و مستقیم روی آنتن زنده می‌رود.
ویژه برنامه‌ «ضیافت دوست» نیز ساعت 02:30 از شبکه سه سیما، «کشیک صبح» ساعت ۰۷:۰۰ از رادیو زیارت، سمت اقیانوس حوالی ساعت 12:30 از شبکه یک سیما، میدون خراسان ساعت 16:00 از شبکه افق و ساعت 19:00 از شبکه یک، کرسی تلاوت رضوی ساعت 17:00 از شبکه قرآن، توحیدخانه ساعت 17:20 از شبکه یک سیما، پخش می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی