پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۴

اهتزاز باشکوه پرچم رضوی در میدان لاله اصفهان

پرچم متبرک رضوی بر فراز دستان مردم، مسؤلان و خادمیاران کانون خدمت رضوی نورالائمه اصفهان، زینت بخش پارک لاله اصفهان شد.

به گزارش آستان نیوز اصفهان؛ خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی و خیریه نورالائمه هم قدم با سایر خادمیاران امام هشتم در شهر اصفهان، اولین روز از دهه کرامت را با ارائه خدماتی متفاوت آغاز کردند.
 اعضای این کانون در صبح ولادت حضرت معصومه  (س) و همزمان با آیین غبارروبی و عطر افشانی و گل آرایی قبور مطهر شهیدان در محل گلستان شهدا و تجمع خادمیاران رضوی اقدام به توزیع ۸۰۰ بسته پذیرایی بین حاضران در این گردهمایی کردند تا کام آن‌ها در این ایام خجسته شیرین‌تر شود.
 همزمان، جمع دیگری از خادمیاران کانون نورالائمه و در راستای برنامه اهتزاز 5  ابر پرچم متبرک و مزین به نام سلطان طوس در پنج نقطه شهر اصفهان، با حضور در پارک لاله با نوای پرشور مدح امام رضا (ع) و خواهر گرامیشان، کریمه اهل بیت، یکی از این پرچم‌های رضوی را در این میدان برافراشتند.
در این مراسم پرشور که جمعی از همشهریان عاشق ضامن آهو اعم از زن و مرد با اشک شوق آن را همراهی می‌کردند، شهردار منطقه ده اصفهان، محمد صیرفی‌نژاد و تعدادی از همراهان او در شهرداری این منطقه و جمعی از معتمدان محلی نیز حضور داشتند.
ضمنا در شب تولد بانو فاطمه معصومه (س) خادمیاران و یاوران رضوی کانون نورالائمه با حضور در مسجد خانه کعبه با اقامه نماز مغرب و عشا و برنامه‌هایی نظیر مولودی‌خوانی و ... نمازگزاران در این مسجد را در برگزاری جشنی پرشور همراهی کرده و با حضور خود حال و هوایی امام رضایی به مجلس بخشیدند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی