پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۴

اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم سبز رضوی در برازجان همزمان با دهه کرامت

بزرگ‌ترین پرچم سبز رضوی مزین به نام آقا علی ابن موسی الرضا(ع) در میدان شهید حاج قاسم سلیمانی برازجان برافراشته شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر؛ این مراسم همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه توسط شهرداری برازجان و با مشارکت کانون‌های خدمت رضوی شهرستان دشتستان، ستاد زیرسایه خورشید با حضور مسئولین شهرستان و خادمیاران رضوی با پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) برگزار شد.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان دشتستان در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) گفت: ان‌شاالله دهه کرامت که آغازش را با اهتزاز پرچم متبرک رضوی آغاز کردیم دهه‌ای پر برکت باشد.
رمضان غلامی بیان کرد: ما امروز اینجاییم تا نشان دهیم ارادت ما به حضرت شمس الشموس همواره در اهتزاز بوده و هست و از تولد تا آخرین لحظه زندگیمان ارادتمند حضرتش بوده و خواهیم بود و امید آن داریم که رایحه دلنوازش جان ارادتمندان ودلدداگان حضرت را بنوازد و علامت نام و یاد امام مهربان‌مان به همشهریان ما آرامش عطا کند.
رمضان غلامی، یادآور شد: پرچم سبز رضوی قرار است تا پایان دهه کرامت و سالروز میلاد باسعادت امام رضا (ع) برافراشته بماند، تا دل‌های رهگذرانی که از این مسیر عبور می‌کنند از راه دور دل‌هایشان راهی صحن و سرای حرم مطهر رضوی کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی