پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۴

دیدار خادمیاران رضوی با دختران شهدای مدافع حرم تهران به مناسبت روز دختر

خادمیاران کانون رضوی منطقه نوزده تهران به مناسبت روز دختر، به دیدار دختران شهدای مدافع حرم رفتند و با اهداء هدیه و تبرکات رضوی این روز را به آنها تبریک گفتند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، در راستای گرامیداشت روز دختر و تجلیل از مقام شهدای مدافع حرم، خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران با حضور در منزل شهیدان علی یزدانی و حسین‌علی داوودی، با دختران آنها دیدار و گفتگو کرده و به رسم یادبود، هدایایی به آنها تقدیم کردند.
در این دیدارها که مصادف با ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت بود، خادمیاران رضوی با اهدای هدیه و بسته‌های متبرک رضوی، از صبر و ایثار این دختران تجلیل و قدردانی کردند.
عبدالله آبی پور مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در این دیدارها ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، گفت: دختران شهدای مدافع حرم، الگوهای ایثار و فداکاری برای نسل جوان هستند و صبر و استقامت آنها در برابر فقدان پدرانشان، ستودنی و تحسین برانگیز است.
وی با اشاره به مقام شهدای مدافع حرم، افزود: این شهدا جان خود را در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و امنیت کشور فدا کردند و دختران آنها نیز با صبر و شکیبایی خود، راه پدرانشان را ادامه می‌دهند.
آبی پور گفت: این برنامه در راستای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شهدای مدافع حرم و خانواده‌های آنها برگزار شد. امید است با برگزاری چنین برنامه‌هایی، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گرامی داشته و نسل جوان با رشادت‌ها و فداکاری‌های این عزیزان آشنا شوند.
در این دیدارها، دختران شهدای مدافع حرم نیز از خاطرات پدرانشان و احساسات خود نسبت به آنها صحبت کردند.
دیدار خادمیاران رضوی با دختران شهدای مدافع حرم، فضایی معنوی و احساسی را در منزل این خانواده‌ها به وجود آورد و دختران شهدا از این دیدار و هدایای متبرک اهدایی ابراز خرسندی کردند.
گفتنی است در این دیدارها، خادمیاران رضوی همچنین با خانواده‌های این شهدا دیدار و گفتگو کرده و از آنها دلجویی کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی