پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در نخستین روز از دهه کرامت؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۴

خادمیاران رضوی در مصلی شهرستان ایجرود میزهای خدمتی برپا کردند

در نخستین روز از دهه پر خیر و برکت کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) خادمیاران کانون مشاوره حقوقی و سلامت در مصلی شهرستان ایجرود زنجان میزهای خدمت برپا کردند.

به گزارش آستان نیوز از زنجان؛ همزمان با نخستین روز دهه کرامت دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ایجرود در دیدار با امام جمعه شهر ستان ایجرود خلاصه‌ای از عملکرد کانون مرکزی خدمت رضوی را ارائه داده و یک عدد تحفه رضوی اهدایی آستان قدس رضوی به وی اهدا کرد.
در ادامه خادمیاران با حضور در میعادگاه عاشقان در نماز جمعه حضور بهم رسانده و با برپایی میز خدمت مشاوره حقوقی رایگان و خدمات بهداشتی درمانی کانون سلامت به ارائه خدمت پرداختند و دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ایجرود در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه به ارائه گزارش و برنامه‌های دهه کرامت پرداخت. 
در پایان از کارگران نمونه با اهدای تحفه‌های رضوی و لوح تقدیر از سوی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان با حضور امام جمعه محترم شهرستان و فرماندار محترم و دبیر کانون مرکزی شهرستان سایر مسئولین دولتی تقدیر به عمل آمد و از نمازگزاران با پخش شربت و شیرینی و شکلات بسته بندی شده توسط خادمیاران با آرم کانون خدمت رضوی پذیرایی شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی