پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت صورت می پذیرد؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۴

ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره در حاشیه شهرهای کشور

رئیس مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت: در ایام دهه کرامت میزهای خدمت مشاوره، در صحن های متبرکه امام زادگان ، بقاع متبرکه و پایگاه های حاشیه شهر به مراجعه کنندگان خدمات رایگان ارائه می دهند.

دکتر رضا آذریان در گفتگو با آستان نیوز اظهار کرد: ارائه خدمات تخصصی مشاوره به افراد نیازمند در حاشیه شهرهای کشور در غالب کانون های تخصصی مشاوره و مددکاری توسط خادم یاران استان قدس رضوی انجام می‌شود.

وی افزود: یک هزار و 198 نفر مشاور و روانشناس در این طرح همکاری دارند که حداقل تحصیلات آن‌ها کارشناسی ارشد و دکتری بوده و در 262 شهر در غالب 268 کانون تخصصی همکاری دارند.

رئیس مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت: خدمات مشاوره و روانشناسی در گرایش‌های بالینی، کودک و نوجوان، پیش از ازدواج، خانواده، تحصیلی و شغلی به صورت فردی یا گروهی به متقاضایان ارائه می‌شود.

آذریان در خصوص رویکردهای مشاوره افزود: ارائه مشاوره به مراجعه در این طرح با محور تعالیم و موزه های دینی بوده و مشاوران برای بهبود درک و مهارت در این زمینه، آموزش‌های ضمن خدمت فراگرفته اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی