پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۴

برگزاری جشن روز دختر در شهرستان فیروزکوه با عطر پرچم رضوی

در آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) جشن روز دختر در کانون شهید بهشتی فیروزکوه با حضور خادمیاران رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در کانون فرهنگی شهید بهشتی با حضور دانش آموزان دختر برگزیده برگزار شد و خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک رضوی در مراسم حاضر شدند.
مرتضی حیدری مسئول دبیرخانه کانون خدمات رضوی شهرستان فیروزکوه گفت: در این مراسم که با حضور دانش‌آموزان دختر مدرسه حضرت نجمه خاتون شهرستان فیروزکوه، معلمان و خادمیاران رضوی در معیت پرچم مطهر رضوی برگزار شد، دانش‌آموزان به اجرای برنامه‌های مختلف پرداختند. 
حیدری افزود: در این مراسم پس از قرائت قرآن و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و اجرای برنامه‌های شاد توسط دانش آموزان انجام شد و همچنین سید هاشم موسوی مسئول کانون شعر و ادب و یکی از شاعران برجسته شهرستان، اشعاری در باب مدح حضرت معصومه(س) و آقا امام رضا(ع) و بزرگداشت دهه کرامت قرائت کرد.
اجرای سرود دسته جمعی توسط دختران دانش آموز، مسابقه و اهداء جوایز به دختران با حجاب چادر و تمسک جستن و ادای احترام دانش آموزان به پرچم متبرک رضوی از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی