پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۴

برگزاری جشن تکلیف «دختران ماه» در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس

به مناسبت آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) با حضور کاروان خدام رضوی، جشن تکلیف «دختران ماه» در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از هرمزگان، از آنجایی که دهه کرامت با نام حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) مزین شده است، جشن تکلیف دختران ماه با اجرای بسیار زیبا و شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد.
حجت السلام هادی نورانی مبلغ آستان قدس رضوی که به همراه کاروان خدام وارد هرمزگان شده است، در این مراسم‌ بیان داشت: شیطان ماموریت دارد تا انسان را از حیا، عفت و خواندن نماز به موقع دور کند.
حجت الاسلام نورانی افزود: بعضی از مواقع پیش آمده که انسان‌ها نماز قضا می‌خوانند و باید بدانند که دست شیطان در این امر دخیل بوده است.
وی ابراز کرد: بنا به فرموده امام جعفر صادق (ع) اگر کل عالم را در یک طرف ترازو بگذارید، نماز در پشت سر یک عالم برابر هزار رکعت است.  
جشن تکلیف دختران هرمزگانی با ولادت بانوی کریمه اهل بیت (س) پیوند خورده است و این مسئله برای هرمزگانی‌ها مایه مباهات است و دختران خونگرم دیار خلیج فارس، زیر سایه پرچم رضوی، ماموریت یافتند تا مطابق با قوانین الهی رفتار کرده و از حیا و عفت شان مراقبت کنند.
گفتنی است؛ هفدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید با حضور مبلغین و خادمان رضوی از ۲۰ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری، با ویژه برنامه‌های مختلف دینی، شادی و مذهبی در بندرعباس در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی