پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۴

اکران گسترده تبلیغات محیطی دهه کرامت در مشهد مقدس

همزمان با آغاز دهه کرامت تبلیغات محیطی دهه کرامت در نقاط مختلف مشهد مقدس آغاز شده است.

به گزارش آستان نیوز از شب میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت تاکنون بیش از ۴۰۰ بیلبورد ، استرابورد ، رول آپ ، دیوارنگاره ، پل عرشه ، آویز و ... در سطح شهر مشهد با موضوع دهه کرامت طراحی،چاپ و نصب شده است.
به مناسبت آغاز جشن های دهه کرامت به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و با همکاری شهرداری مشهد مقدس بیش از 400 بیلبورد ، استرابورد ، رول آپ ، دیوارنگاره ، پل عرشه ، آویز در سطح شهر مشهد به طرح های دهه کرامت اختصاص پیدا کرده است.
این طرح ها با بهره‌گیری از مجموعه اشعار و مفاهیم امام رضایی با هدف خلق فضای امید بخش، شاد و وحدت آفرین با محوریت محبت ایرانیان به حضرت ثامن الحجج علیه‌السلام منتشر شده است.
 

اکران گسترده تبلیغات محیطی دهه کرامت در مشهد مقدس


همچنین توسط مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در همین راستا مجموعه طرح‌های برگرفته از هویت بصری واحد به منظور چاپ و نصب در سازه‌های تبلیغات محیطی شهری در سراسر ایران اسلامی، طراحی و آماده سازی شده و در اختیار شهرداری‌های کلانشهر‌ها قرار گرفته است.
لازم به ذکر است هر چه به میلاد امام رضا(ع) و پایان دهه کرامت نزدیک‌تر شویم، آمار اکران بیلبورد‌ها و فضاسازی شهری نیز افزایش پیدا می کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی