پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۴

برپایی میزهای خدمت در جشن‌های دهه کرامت منطقه ۱۴تهران

در دومین روز از دهه مبارک‌ کرامت خادمیاران‌ کانون‌های خدمت رضوی منطقه 14 دارالمومنین ضمن برپایی میزهای خدمت در پیاده‌راه امیرکبیر میزبان محبان‌ امام رئوف(ع) بودند.

به گزارش آستان نیوز، سفیران حضرت رضا(ع) در منطقه ۱۴ با حضور در پیاده‌راه امیرکبیر برنامه‌های متنوعی را در فضایی نورانی و مزین به یاد کریمه اهل بیت(س) و حضرت شمس‌الشموس(ع) به مخاطبان و حاضران ارائه کردند.
در این ویژه‌برنامه، که به مدت ۵ شب از ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود، ۱۴ کانون با برپایی غرفه به ارائه خدمات تخصصی به حاضران در مجتمع خدمات رضوی می‌پردازند.
مجتمع خدمات رضوی مجموعه‌ای تجمیعی شامل غرفه‌های کانون‌های تخصصی و ارائه میزهای خدمت، چایخانه حضرت رضا(ع)، رادیو کرامت و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای عموم مردم است که تلاش کرده ضمن ارائه خدمات گوناگون، برنامه‌های مفرحی را در فضایی معطر به یاد و نام حضرت ثامن الحجج برای دلدادگان‌ امام‌ مهربانی‌ها اجرا کند. 
شایان ذکر است این مجموعه اولین روز از فعالیت خود را از ساعت ۱۷ با قرائت کلام الله مجید آغاز و با سخنرانی، خاطره گویی، مولودی‌خوانی و اجرای سرود توسط نونهالان و نوجوانان گروه سدرة‌المنتهی ادامه داد و با اجرای آیین پرچم‌گردانی، هم‌خوانی صلوات خاصه حضرت رضا(ع)، برپایی نماز جماعت مغرب و عشا و پذیرایی از حاضران به پایان رساند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی