پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۴

جشن روز دختر در سیرجان برگزار شد

جشن ولادت حضرت معصومه(س) و تکریم روز دختر توسط کانون عمومی مسجد ابوالفضل(ع) خواجو شهرستان سيرجان و با همکاری سایر کانون‌ها برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حسین پورخراسانی، دبیر کانونهای خدمت رضوی شهرستان سيرجان ابراز کرد: حضرت معصومه(س) الگوی اخلاق مداری است و همه دختران ایران زمین باید با تاَسی از حضرت معصومه(س) نسبت به پوشش خود اهتمام ویژهای داشته باشند و توطئههای دشمن را در زمینه کمرنگ کردن حجاب و برنامهریزیهایی که با هزینههای هنگفت انجام دادهاند ناکام و مایوس کنند.
پورخراسانی بیان کرد: مراسم جشن ولادت حضرت معصومه(س) و تکریم روز دختر توسط کانون عمومی مسجد ابوالفضل(ع) خواجو با اجرای برنامه سخنرانی امام جمعه موقت مهدی محمودآبادی و مدیحهسرایی محسن کیوانی انجام شد.
وی تصریح کرد: در نخستین روز از دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) شروع و روز دختر نام گذاری شده است جهت تکریم از دختران که در زمینههای فرهنگی و مذهبی کانونها مشارکت فعال داشتند ۲۰ چادر نماز اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی