پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در طول دهه نورانی کرامت رضوی انجام می شود، 
۱۴۰۳-۰۲-۲۵

تدارک برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه کرامت در فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار/ از پویش نسل رضوی تا برپایی سفره‌های کرامت 

به مناسبت ایام دهه کرامت و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برنامه فرهنگی و اجتماعی متعددی در فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی تدارک و برگزار می‌شود.

علی جانفزا رییس فرهنگسرای حضرت امام رضا(ع) سبزوار در گفت‌ وگو با آستان نیوز، اظهار کرد: این مجموعه فرهنگی همگام با سایر مراکز و نهادهای فرهنگی برنامه‌هایی را در راستای گرامیداشت ایام دهه کرامت طراحی کرده و آماده میزبانی از دوستداران اهل بیت(ع) و میهمانان در این ایام مبارک است.
وی تجدید بیعت با ولایت، برپایی    پاتوق کتاب، گردهمایی    اجتماع نوجوانان رضوی، برپایی میز خدمت، شب شعر، بصیرت رضوی، نشست کتابخوان، برگزاری همایش‌های تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه معصومه(س) و گفتمان دینی معرفتی با موضوع حجاب و عفاف در آیات و روایات از جمله برنامه‌های پیش بینی شده از سوی فرهنگسرای امام رضا برای اجرا در دهه کرامت عنوان کرد.
جانفزا گفت: تجلیل از خانواده‌های جوان پرجمعیت در قالب ویژه برنامه شکوه مادری، چهارشنبه امام رضایی، اجرای پویش ملی نسل رضوی و    سرکشی از بیمارستان زنان و زایمان، اهدای جهیزیه به نوعروسان، برگزاری نمایشگاه و بازارچه سرای خاتون، برپایی جشن    راهپیمایی خودروی و موتوری و نورافشانی در شب ولادت امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های این مجموعه فرهنگی در دهه کرامت است.
وی دیدار با خانواده شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برپایی کارگاه مشاوره، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی را از دیگر برنامه‌های این مجموعه در دهه کرامت برشمرد.
رییس فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار ابراز کرد: پویش ملی نذر امام     و اهدای خون،     آزاد سازی زندانیان با جرایم غیر عمد، راه اندازی چایخانه امام رضا(ع) در مرکز شهر، اجرای ویژه برنامه نوای ملکوت در ادارات و مراکز آموزشی شهرستان، برگزاری اردوهای سلامت جهادی در مناطق محروم، اجرای ویژه برنامه معین الضعفاء، گره گشایی به رسم اهل بیت(ع)، تجلیل از نخبگان علمی در قالب ویژه برنامه عالم آل محمد، دیدار با نادمین مرکز اصلاح تربیت، عیادت از بیماران، سروش رضوی و ... بخش‌های دیگر برنامه‌های دهه کرامت در این مجموعه است.
وی برپایی نمایشگاه هنری از القاب امام رضا(ع) در میادین و معابر مرکز شهر،  برپایی سفره های کرامت و پذیرایی اولویت با مناطق موقوفه دار، تجلیل از واقفین و ناذرین و خیرین، آذین بندی و فضاسازی و جشن محله ای در میادین و خیابان‌های منتسب به امام رضا(ع)، برپایی نمایشگاه اقدامات و فعالیت کانون ها در قالب بنر،شاسی، مراسمات و اردوی سلامت را از دیگر برنامه‌های طراحی شده ویژه دهه کرامت در این فرهنگسرا برشمرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی