پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در دهه کرامت صورت می‌گیرد؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۵

مشارکت 40 موکب در پذیرایی از زائران امام رضا (ع) در چایخانه های حضرت

معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی از مشارکت 40 موکب از سراسر کشور در طرح پذیرایی از زائران امام رضا (ع) در دهه کرامت خبر داد.

محمد شبان، معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی در گفتگو با آستان نیوز، گفت: این موکب‌ها که از شهرهای مختلفی مانند مازندران، اراک، یزد، ساری، بابل، دزفول، تهران، مشهد، محلات، هرمزگان، قم، بجنورد، ورامین، ارومیه، شیراز، بابلسر، رفسنجان، شهریار، میبد و همچنین از کشور عراق به مشهد مقدس آمده‌اند، در چایخانه‌های حضرت در حرم امام رضا (ع) به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: منوی پذیرایی این موکب‌ها شامل چای، شربت، کیک، بیسکوییت، شیرینی، شکلات، عدسی، شله زرد، حلیم، گزسوهان، خرما و فالوده بستنی است.

شبان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، بیش از 800 هزار کیک و شیرینی و شکلات و شربت با مشارکت خادمیاران این مواکب تدارک دیده شده است.

وی با بیان این‌که خدمات چایخانه‌های حضرت در ایام دهه کرامت به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود، گفت: حضور این موکب‌ها در حرم امام رضا (ع) و خدمت‌رسانی به زائران، جلوه‌ای از عشق و ارادت مردم ایران به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی