پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۵

اجرای طرح قرآنی بزرگ «سراج الله» همزمان با شب میلاد ثامن الائمه(ع) 

از سوی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی، طرح بزرگ قرآنی «سراج الله» همزمان با شب میلاد حضرت ثامن الائمه(ع) در حرم مطهر رضوی و اماکن متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود. 

 به گزارش آستان‌نیوز، مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای این برنامه گفت: همزمان با شب ولادت باسعادت ولی نعمتمان حضرت ثامن الائمه(ع)، طرح قرآنی «سراج الله» و قرائت دسته جمعی سوره مبارکه «انسان» و هدیه ثواب آن به ساحت نورانی امام رضا(ع) اجرا می‌شود. 

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مسعود میریان خاطر نشان کرد: این طرح یک شنبه 30 اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر رضوی و اماکن متبرکه سراسر کشور، مساجد، حسینیه‌ها و  منازل به اجرا در خواهد آمد. 

وی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه پویش «من امام‌رضایی‌ام» در دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت باسعادت امام هشتم(ع) توسط خانواده بزرگ مهدالرضا(ع) اظهار کرد: این پویش سراسری همزمان با میلاد حضرت رضا(ع) ویژه قرآن‌آموزان مهدالرضا(ع) سراسر کشور در نظر گرفته شده که نوآموزان باید تصاویر، ویدئو و عکس‌هایی را در محورهای نقاشی و کاردستی و ... به امام مهرباني‌ها، امام رضا (ع)  و برگزاری جشن ولات رضا (ع) در شعب مهد الرضا(ع) با حضور خانواده‌ها، ساخت کاردستی در کلاس و ... به مربیان مهد الرضا ارسال کنند که به آثار برگزیده به قید قرعه از سوی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی جوایزی اهدا خواهد شد. 

میریان یادآور شد: همچنین به مناسبت میلاد حضرت رضا(ع) نیز جشن‌های باشکوهی با حضور خانواده‌های نوآموزان همراه با اجرای برنامه‌های مختلف در شعب مختلف مهدالرضا(ع) آستان قدس رضوی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی