پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۵

دیدار خادمیاران رضوی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان

در دومین روز از دهه کرامت جمعی از اعضای ستادی و مسئولین کانون‌های محله‌ای و تخصصی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان؛ محمد جهاندار مدیرکانون‌های خدمت رضوی کاشان گفت: شبکه خادمیاری، شبکه گسترده خدمت مردم به‌ مردم است که لذت خادمی به مردم با نشان علی ابن موسی الرضا (ع) را فراهم کرده است. شبکه‌ای که رویای هزاران عاشق و دلداده علی ابن موسی الرضا (ع) را برای خدمت ذیل پرچم متبرک رضوی محقق کرد تا اینکه هرکسی دلبسته امام مهربانی‌هاست بتواند از این فرصت استفاده کند.
جهاندار ضمن تشریح برنامه‌های دهه کرامت گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه در ۵۳ عنوان، با شعار محوری «با شما سربلندیم» توسط شبکه خادمیاری و مشارکت ۱۹ کانون تخصصی و ۱۳ کانون محله‌ای و همکاری دستگاه‌های اداری و اجرایی کاشان از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.
در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان نیز طی  سخنانی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و تقدیر از اقدامات انجام گرفته توسط خادمیاران گفت: به لطف خدا و عنایت امام رضا (ع) جمع قابل توجهی لباس خادمیاری به تن کردند و فعالیت‌های خوبی ذیل پرچم رضوی انجام شده است و باید با شتاب بیشتری استمرار داشته باشد.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم گفت: خادمیاران امام رضا (ع) بایستی در کنار کارهای حوزه خدمات اجتماعی و فرهنگی، نقش خودشان را در تحقق بیانیه گام دوم نشان دهند و از بستر ایجاد شده استفاده کنند تا زمینه برای ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی