پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۵

ارائه 100 اثر با محوریت فرهنگ و سیره رضوی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به مناسبت دهه کرامت رضوی، 100 اثر با  محوریت سبک و سیره رضوی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در غرفه آستان قدس رضوی رضوی عرضه شده و در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در گفت وگو با خبرنگار آستان‌نیوز، در این خصوص گفت: به دلیل تقارن برگزاری این دوره از نمایشگاه با ایام دهه کرامت رضوی، انتشارات به نشر و بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، دو قفسه از قفسه‌های غرفه خود را به کتابهای رضوی اختصاص داده است.
میثم محتاجی تصریح کرد: «امام رضا(ع) و کرامت انسانی»، «سلطان توس»، «چهل جلوه حضور»،«امام رضا(ع) و زندگی»، «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی»،«غریب قریب»،«40 حدیث امام رضا(ع)»،«راز آن بوی شگفت»،«اعترافات غلامان»،« یک قمقمه دریا»،« ماه غریب من» و... از جمله عناوین آثار عرضه شده انتشارات به نشر در این قفسه‌هاست.  
وی خاطر نشان کرد: همچنین آثاری با محوریت کودک و نوجوان از سوی انتشارات به نشر با عناوینی همچون، «جشن تولد سارا»، «تابلوی مسجد 14 معصوم(ع)»، «صبح روز هفتم»،«با هم غذا می‌خوریم»، «از این انگورها بفرمائید»، «زبان گنجشکی»، «دیدی گفتم» و... در این قفسه‌ها به چشم می‌خورد.
محتاجی ادامه داد: بخشی از این قفسه نیز به آثار بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی اختصاص یافته است که می‌توان به مواردی همچون، «تاریخ مهمانسرای آستان قدس رضوی»، «نفایس حرم رضوی»، «امام رضا(ع) در انساب و تاریخ»،«آسیب شناسی زیارت با تمرکز بر زیارت رضوی»،«مقام رضا»، «گذری بر زندگی امام رضا(ع)»، «درآمدی بر فرهنگ زیارت»،« امام رضا(ع) دانای خاندان محمد(ص)»، «سیره پیامبر به روایت امام رضا(ع)» و... اشاره کرد.
وی همچنین با بیان اینکه تازه‌ترین آثاری که در حوزه زیارت و امام رضا(ع) از سوی انتشارات بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی رونمایی شده در این قفسه‌ها عرضه و معرفی شده است، گفت: این کتابها عناوینی همچون «امام هشتم(ع) و بازی بزرگ عباسیان»، «رهیافت‌هایی به زیارت؛ روش‌شناسی، پیشیینه و مبانی»، چاپ ششم کتاب «خادم تراز؛ چهل شایستگی خادم امام رضا(ع)»، «اخلاق خدمت در آستان قدس رضوی»، «ابواب‌البیان»، «خطبه‌ها و مواعظ حرم رضوی» و.... را شامل می‌شود.
شایان ذکر است، غرفه آستان قدس رضوی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همچنان مورد استقبال مخاطبان واقع شده و با توجه به تقارن آن با دهه کرامت رضوی کتابهایی با محوریت فرهنگ بیش از پیش مورد توجه مخاطبان و کتاب دوستان قرار گرفته است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه اوج خباثت دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قهرمان مبارزه با تروریست خواند و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی…

تلویزیون اینترنتی