پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۵

طرح شادیانه دختیژن در راین برگزار شد

همزمان با دهه کرامت طرح شادیانه دختیژن با حضور ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مدرسه فاطمیه در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت‌الاسلام عباس اسماعیل‌زاده، دبیر کانون‌های خدمت رضوی راین ابرازکرد: دهه کرامت فرصتی بی‌نظیر برای بهره‌گیری و معرفی جایگاه رفیع امامت و ولایت است که با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می‌شود و این روز بزرگ به عنوان روز دختر نامیده شده و فرصت مناسبی برای تقدیر و تکریم دختران این سرزمین است.
وی ادامه داد: در همین راستا طرح شادیانه دختیژن در مدرسه دخترانه فاطمیه به همراه ویژه برنامه‌های مفرح و اهتزاز پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) با حضور خادمیاران رضوی شهرستان برگزار شد.
اسماعیل‌زاده عنوان کرد: در این مراسم معنوی خادمیاران رضوی با اهدا هدایایی از دختران این مدرسه تجلیل کردند.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی راین خاطر نشان کرد: استقبال از کاروان زیر سایه خورشید با حضور خادمین حرم امام رضا (ع)، دیدار خادمیاران رضوی با خانواده شهدا و برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در محل مسجد جامع از جمله برنامه‌های دهه کرامت است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی